خبرهای داغ:

جانبازان منطقه شمالشرق قله سلطان تبریز را فتح کردند

تیم کوهنوردی جانبازان و ایثارگران خطوط لوله و مخابرت نفت منطقه شمالشرق به همراه سایر تیم ‌های شرکت ‌های پالایش نفت به قله 3765 متری سلطان که در اطراف روستای کندوان تبریز قراردارد، صعود کردند.
کد خبر: ۸۵۵۴۲۱۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سرپرست تیم اعزامی این منطقه گفت: این صعود در راستای ارتقای بهداشت روان و ورزش جانبازان و مطابق برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده صورت گرفت.

حسن علیمحمدی در خصوص ضرورت تداوم برنامه های ورزشی برای یادگاران هشت سال دفاع مقدس؛ تاکید کرد: بی تردید فعالیت های بدنی مستمر و مناسب جانبازان بر میزان برخورداری آنان از سلامتی و کاهش عوارض ثانویه جانبازی شان تاثیری محسوس دارد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تیم جانبازان منطقه شمال شرق در سالهای 92 و 93 به قله های "گنو" در بندر عباس و "سبلان" در سرعین نیز صعود کرده بود.

شایان ذکر است: تیم کوهنوردی (منطقه شمالشرق) اعزام شده به قله سلطان تبریز از حسن علیمحمدی و محمدرضا مهاجری جانبازان 40 درصد این منطقه تشکیل می شود.

حسن علیمحمدی ورزشکار جانباز منطقه شمالشرق کسب مقام اول شنا (کرال پشت) مسابقات جانبازان وزارت نفت در سال 93 را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها