غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره و سخنگوی شورای صنفی نمایش، در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام حوزه هنری گفت: امیدوارم حالا كه ما سعادت پیدا كرده‌ایم در محضر این شهدا باشیم، خدا این لیاقت را به ما بدهد كه خدمت كوچكی به آن‌ها بكنیم.
کد خبر: ۸۵۵۴۲۲۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری سبیج به نقل از حوزه هنری، غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره و سخنگوی شورای صنفی نمایش، كه در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در حوزه هنری حضور داشت در حاشیه این مراسم به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: علت حضور من شهدا هستند. آن‌ها كارهایی برای ما انجام داده‌اند كه از هر وجهی كه نگاه كنیم مدیون آن‌ها هستیم. حضور ما در اینجا وظیفه ناچیزی است كه بر دوش داریم. 

وی ادامه داد: امیدوارم حالا كه ما لیاقت پیدا كرده‌ایم در این مراسم به محضرشان آمده‌ایم و در حوزه هنری هم در محضر این عزیزان هستیم، خدا این لیاقت را به ما بدهد كه خدمت كوچكی را برای آن‌ها انجام دهیم.

مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره خاطرنشان كرد: شهدا در عرصه دفاع مقدس كارهای كارستانی انجام داده‌اند كه ما حتی نمی‌توانیم آن را وصف كنیم. از سوی دیگر، شهادت این بزرگواران مظلومانه بوده است و باید این رویداد را به همه ملت ایران تسلیت عرض كنم.

فرجی درباره ابعاد حضور دو شهید گمنام در حوزه هنری اظهار كرد: من فكر می‌كنم یكی از بزرگ‌ترین اهداف و سیاست‌های حوزه هنری همین بوده كه تا جایی كه امكانش هست به شهدا نزدیك شود و حضور آن‌ها را حس كند. لذا حضور این دو شهید در حوزه هنری قطعا می‌تواند تاثیرگذار باشد. هم در آثار هنری حوزه و هم در كارهای زیربنایی كه این نهاد قصد دارد در كشور به آن‌ها دست یابد.

وی در پایان گفت: خاك‌سپاری دو شهید گمنام در حوزه هنری، كاملا منطبق با اهداف و سیاست‌های حوزه بود و قطعا تاثیر مثبتی در همه عرصه‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری از ادبیات و موسیقی گرفته تا سینما و هنرهای تجسمی خواهد داشت.



ارسال نظرات