از مديران و كارشناسان ورزش بسيج تقاضا داريم با توجه به رو به پايان بودن برنامه پنجم توسعه به نقد برنامه هاي بسيج در اين حوزه ورد پيدا كنند و با واكاوي نقطه ضعف و قوت ها، نظراتشان را براي اصلاح برنامه در برنامه ششم توسعه كه در حال تنظيم است، ارائه كنند.
کد خبر: ۸۵۵۴۲۷۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرگزاري بسيج، سردار كاظم يزداني در مراسم افتتاحيه دوره آموزشي مديران ورزش قهرماني و ورزش خواهران بسيج گفت: بسيج در كارهايي كه همه انجام مي دهند وارد نمي شود، بلكه طبق فرمايش امام راحل، بسيج هر جا در كشور خلاء و كمبودي وجود دارد، وارد مي شود و اين وظيفه ما و شما است كه با بررسي همه جانبه، كمبودهاي جامعه ورزش را پيدا كنيم و بر اساس آن برنامه هاي وي‍ژه اي را در برنامه ششم توسعه در نظر بگيريم.

سردار يزداني اظهار داشت: از مديران و كارشناسان ورزش بسيج تقاضا داريم با توجه به رو به پايان بودن برنامه پنجم توسعه به نقد برنامه هاي بسيج در اين حوزه ورد پيدا كنند و با واكاوي نقطه ضعف و قوت ها، نظراتشان را براي اصلاح برنامه در برنامه ششم توسعه كه در حال تنظيم است، ارائه كنند.

رئيس سازمان ورزش بسيج تصريح كرد: يكي از مهم ترين خلاء هايي كه در حال حاضر در ورزش وجود دارد و آسيب جدي به اجتماع و جامعه مي زند، در بخش فرهنگ است. متاسفانه وضعيت اخلاق در ورزش كشور مناسب نيست و همه متوليان ورزش در اين باره مسئوليت دارند وبايد در راه اصلاح اين وضعيت اقدام كنند.

ارسال نظرات