خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

دو هزار نفر در کارخانه لاستیک سازی کلیبر مشغول به کار می شوند

خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با آغاز فعالیت کارخانه لاستیک سازی کلیبر بیش از دو هزار نفر جذب این کارخانه می شوند.
کد خبر: ۸۵۵۴۲۸۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ارسلان فتحی پور افزود:امیدواریم این طرح با حمایت بخش خصوصی و صندوق مشارکت توسعه ملی ظرف یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح حدود ۵۵۰میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود با آغاز به کار این کارخانه، دو هزار نفر از نیروی انسانی کلیبر در آن مشغول به کار شوند.

فتحی پور با اشاره به سخنان وزیر صنعت در آیین کلنگ زنی این کارخانه گفت: با توجه به تاکید وزیر صنعت در این مراسم و پیگیری مکرر، روند اجرایی شدن این طرحامیدوارم تا ظرف مدت زمانی یک ساله به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به ایجاد پل ایران و آدربایجان ادامه داد: در نظر داریم پل دوستی ایران و آذربایجان را ا پس از امضا تفاهم‌نامه‌های لازم، ظرف مدت زمانی یک‌ساله اجرایی کنیم.

فتحی بور بیان داشت: علاوه بر موارد ذکر شده طرح‌هایی از جمله ایجاد منطقه اقتصادی و مبادلات تجاری و بهره‌برداری از سد پیغام چای است که آب شرب کلیبر و هزار هکتار از باغات و اراضی این شهرستان را تامین می‌کند.

نماینده مردم شهرستان کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در پایان سخنان خود اظهار کرد: طرح آزادراه تبریز، اهر و کلیبر، استقرار ادارات در هوراند و سد علی آباد هوراند نیز در دستور کار قرار گرفته‌است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها