خبرهای داغ:
درس شهدا ایستادگی و مقاومت می باشد

بار دیگر شهدا گمنام فضای شهر را عطراگین کردند

اولین مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام شهر آبگرم در محل مزار شهدای گمنام این شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۶۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازآوجٰ، در این مراسم که با شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت امام جعفر صادق (ع) مصادف بود سردار اباذری جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: جامعه شیعه مدیون جهاد علمی و فرهنگی امام صادق (ع) می باشد.

وی اذعان کرد: امام خمینی (ره) که بنیان گذار انقلاب اسلامی می باشد یک حکومتی بر مبنای آموزه های اسلامی بنیان گذاشتند که امروز در مقابل استکبار ایستاده و مقاومت می کنند.

سردار اباذری با اشاره به فرهنگ شهادت گفت: برای اینکه این انقلاب به سر مقصد نهایی برسد و اسلام را به مرحله اجرا در آورد شهیدان باید تقدیم انقلاب می شدند تا خون این شهیدان محرک این انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه مردم ما در عمق وجودیشان حسینی هستند گفت: شهداء در میدان هستند  و زمانی  که برای تدفین به شهر های مختلف انتقال داده می شوندروح و شور دوباره ای به شهر ها می دهند.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه نباید برآمریکا اعتماد کرد اظهار کرد:ما باید به دستان آلوده آمریکا و انگلیس  اعتماد نکنیم ،ما باید مراقب باشیم به اینکه دشمن خیر مارا نمی خواهد و این دشمن آمده که دین جوانان ما را نشانه بگیرد.

وی در ادامه به مسائل سیاسی روز پرداخت و افزود: ما در ارزیابی برجام نه آن را فتح الفتوح می دانیم  و نه این توافق نامه را به صورت یک تراژدی غم بار یا ترکمن چای ،بلکه آن چیزی که مهم است باید این توافق نامه بدون عجله و شتاب زدگی بررسی شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: اینکه کشور های غربی این را القا می کنند که کشور ایران یک کشور ضعیفی می باشد در حالی که کشور ما یک کشور با عزت و قدرتمند در سطح جهان می باشد.

5002/پ30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار