مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت وجود تنوع در مراسم‌های عید غدیر در استان یزد، گفت: کارگاه‌های آموزشی پیرامون ولایت و غدیر‌شناسی در استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۸۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی ظهر امروز در نشست اعضای نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر استان یزد که به میزبانی نماینده ولی‌فقیه در استان یزد برگزار شد با بیان اینکه عمده برنامه‌های بنیاد غدیر در استان یزد توسط مردم انجام می‌شود، اظهار داشت: بحث اطعام در روز عید غدیر باید به صورت گسترده و با حمایت مسئولان و خیرین در تمام استان یزد انجام شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های مختلف در ایام عید غدیر، تبیین سیاست‌های کلان بنیاد بین‌المللی غدیر در استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیرامون ولایت و غدیر‌شناسی را سه محور کلیدی برای برنامه‌ریزی بنیاد غدیر در استان یزد عنوان کرد.

حسینی کوهستانی با اشاره به تقارن ایام عید غدیر با هفته دفاع مقدس در امسال گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی غدیر‌شناسی در بین اقشار مختلف جامعه در راستای تبیین اهداف اسلام، انقلاب و راه شهدای انقلاب ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به ایتام و قشر مستضعف جامعه در دهه امامت و ولایت افزود: تدوین برنامه‌های فرهنگی، کاربردی و گسترده قبل از اعلام گزارش عملکرد سال گذشته دستگاه‌ها در ایام عید غدیر حائز اهمیت است.

حسن مفیدی هم ظهر امروز در نشست اعضای نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر استان یزد که به میزبانی نماینده ولی‌فقیه در استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: محوریت اجرای برنامه‌های غدیر در اداره کل ارشاد اسلامی یزد به عهده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان است.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان یزد گفت: درج مقالات در مطبوعات به مدیریت اداره کل ارشاد، آذین‌بندی مساجد، تجلیل از سادات، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برگزاری دوره آموزشی سنگرهای آسمانی با موضوع غدیر و ولایت از جمله برنامه‌های در دستور کار اداره کل ارشاد و کانون فرهنگی هنری مساجد است.

وی برگزاری 10 جشن بزرگ در 10 مسجد استان به مدت 10 شب و راه‌اندازی ستاد مبشران غدیر با همکاری شهرداری مرکز استان در سطح شهر و راه‌اندازی غرفه‌های نقاشی و غدیر‌شناسی را از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت از سوی اداره کل ارشاد اسلامی استان یزد عنوان کرد.

 

ارسال نظرات