جانشین فرمانده سپاه بستان آباد:

دشمن درصدد اشاعه فرهنگ منحط غربی است

خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه بستان آباد در چهارمین جلسه شورای راهبردی بسیج جامعه زنان این شهرستان با بیان اینکه که دشمن درصدد است از راه اشاعه فرهنگ غلط و تمدن غربی جوانان ما را از معنویت غافل کرده و به سمت بی هویتی بکشاند، گفت: یکی از این عوامل، ترویج استفاده از ماهواره در سطح جامعه است تا از این طریق هویت اصیل اسلامی را از خانواده ها بگیرد.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۰۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بهمن داستان افزود: : هر فردی با مراجعه به زندگی جوانان و مطالعه رفتارهای اجتماعی آنها، این مسئله را به صورت ملموس درخواهد یافت که در سال های اخیر گرایش به فرهنگ بیگانه و فرهنگ غربی در بین جوانان ما رشد صعودی یافته است.

وی ادامه داد: خانواده نخستین زنجیره اتصال افراد جامعه است و وابستگی ها در آن جایگاهی ویژه دارد. ماهواره ها با برنامه هایی که دارند نوعی تقابل را بین دو نسل بوجود می آورند. این برنامه ها موجب می شود تا جوان احساس نوعی دوگانگی با والدین را در خود احساس کند و فکر کند که هیچ گونه توافقی در زندگی با آنها ندارد و هیچ نقطه مشترکی بین آنها نیست.

داستان تاکید کرد: به  علت آن که جوان خود را در این سنین غریب و تنها می بیند، اغلب تلاش می کند علیه سنّت ها و آداب و رسوم برخاسته، از والدین خود و جامعه کناره گیری کند و فقط با همسالان خود تماس بگیرد، در چنین حالتی، جوان به راهنما نیاز دارد تا او را درک کرده و محرم اسرار و همراز او شود.

بابایی، مدیر بسیج خواهران سپاه بستان آباد نیز در ادامه به مصوبات سه جلسه گذشته شورای راهبردی زنان شهرستان اشاره کرد و در ادامه به آسیب های اجتماعی در حوزه زن پرداخت.

چهارمین جلسه شورای راهبردی بسیج جامعه زنان سپاه بستان آّباد به همت بسیج خواهران در حوزه شهید مطهری این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار