خبرهای داغ:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بالاترین ضریب امنیت زیر آسمان متعلق به جمعوری اسلامی است و این از برکت خون شهیدان است.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۲۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سیزدهمین یادواره شهدای بخش رامند که در مسجد جامع دانسفهان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع)، از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا و از حضور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس و مسئولین و آحاد مردم تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به آیه 60 سوره مبارکه انفال افزود: راهبرد جمهوری اسلامی همان راهبرد کریم قرآن در رویارویی با دشمنان اسلام است، نظامی جمهوری اسلامی با الهام از این آیه تلاش نموده است که دفاع مقدس و شهدای گرانقدر و آزادگان صبور در دستاوردهای امروز جمهوری اسلامی در عرصه استراتژیک در رویارویی با دشمنان اسلام نقش بسزایی را ایفا نمایند.
این مسئول راهبرد قرآن کریم را بر چند اصل اساسی زیر استوار دانست: 1-حق در مقابل باطل: که عالم دنیا عالم رویاروی در مقابل باطل است که در این عرصه باید باطل راشناخت که برخی از این اصل غافل هستند یعنی اینکه دشمن را نمی ببیند و باید دشمن را شناخت و با او مقابل کرد.
2-قدرت زبان: در برابر دشمن فقط با زبان قدرت می توان سخن گفت دشمنان واقعی ما نصیحت پذیر نیستند و اگر مقتدر باشیم می توانیم از دسیسه ها و نیرنگ های دشمن در امان باشیم.
 3-اندازه قدرت: از نگاه قرآن کریم قدرت جامعه اسلامی، باید در بالاترین اندازه ممکن باشد چونکه قدرت مرز نمی شناسد قدرت مثل علم است، مرز و اندازه نمی‌شناسد و به سرعت رشد می‌کند، ما باید قله‌ها را فتح کنیم تا نسبت به کشورهای دیگر قدرتمند باشیم و قدرت خود را نسبت به دشمنان افزایش دهیم.
وی خاطر نشان کرد:ما باید روز به روز پیشرفت کنیم و قدرت خودمان را افزایش دهیم به اندازه ای که قدرت ما برتر از قدرت دشمن باشد بدلیل اینکه دشمن از تصور قدرت ما به وحشت بیفتد و دشمن حتی در ذهنش تصور حمله به ما را نداشته باشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما قدرت امروز خودمان را مدیون شهدای دفاع مقدس هستیم ابراز داشت: اگر استقامت و پایداری شهدای عزیزمان و ایثارگری جانبازان در مقابل دشمنان نبود امروز قدرت و شهامت ایستادگی در مقابل دشمنان را نداشتیم و این را مدیون شهدا هستیم.
حجت الاسلام ابوترابی فرد بالاترین امنیت و اقتدار را در زیرآسمان متعلق به جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: وحدت ملی از ارکان مهم این امنیت است، این مردم انقلاب را از خود می دانند و این پیوندی که مردم با ولایت فقیه دارند گسستنی نیست، ملتی که از وحدت بهره نبرد فاقد امنیت است و دشمن در آن جامعه لانه گذاری می کند. 2001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها