خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است

فرمانده سپاه نقده در راس هئیتی از یادمان شهید بروجردی(ره) بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۳۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ امیر اکبری در بازدید از یادمان شهید بروجردی گفت. امروز حفظ و صیانت از فرهنگ اسلام و ائمه معصومان از اوجب واجبات است و این فرهنگ با تمسک به سیره شهدا و با عشق به ولایت فقیه میسر است.

وی افزود: رسالت امروز زائران سرزمین های نور پیام رسانی شهدای عزت آفرین است که با نثار جان خود نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه بیمه کرده اند.

فرمانده سپاه نقده ادامه داد : همه ساله با آمدن کاروان های راهیان نور از به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان شهید بروجردی ، فضای شهرستان نقده معطر به بوی کربلا می شود و این آغاز نیک و خوشایندی برای ملت مسلمان و مومن این شهرستان است.

سرهنگ اکبری گفت : جوانان و نوجوانانی که در قالب این کاروان ها راهی سرزمین های نور می شوند ضمن آشنایی با فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس، روحیه استکبارستیزی خود را برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب تقویت می کنند.

وی اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، جانانه استقلال و آزادی خود را که به برکت انقلاب کسب کرده بودند، تثبیت و مستحکم کردند.

فرمانده سپاه نقده بیان کرد : حرکت ارزشی و فرهنگی راهیان نور باید به مثابه پل ارتباطی بین نسل جوان و هشت سال دفاع مقدس باشد تا بتوان دستاوردهای بی بدیل دفاع هشت ساله را به آنان منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور می باشد پس باید با گسترش اینگونه حرکت های ارزشی و فرهنگی، نگذاریم دشمن بر افکار و بینش جوانان نفوذ کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار