رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله:

بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حركت و فعالیت خود می داند

سرهنگ پاسدار رحم خدا عباسی گفت: بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حركت و فعالیت خود می داند جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب ، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر ویژگی های نیروهای بسیجی است.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۶۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله در جلسه شورای فرماندهی حوزه شهید باهنر در سالن جلسات فرمانداری اراک گفت: ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی از ویژگی‌های بارز یک بسیجی است و بسیج تابع محض ولایت فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می داند

وی گفت: حضور رده های مقاومت بسیج در كلیه اقشار و اصناف و اقصی نقاط كشور و پذیرش و جذب آحاد مردم در سنین مختلف نماد واقعی مردمی بودن این تشكیلات است.

کارشناس اداره جهاد کشاورزی در خصوص کشت گیاهان دارویی در فضای سبز ادارات و پارکها گفت: بکارگیری این گونه ها در فضای سبز تنوع گونه ها و اکوتیپ ها (از نظر رنگ، فرم، اندازه و سازگاری) را دوچندان می کند و ضریب اطمینان موفقیت طرح و انعطاف طراحی بیشتر می شود.

وی گفت: سالها است که فضای سبز شهری سطح مالامال از درختان صنعتی، جنگلی چون چنار، نارون، زبان گنجشک گردیده است و سالها است که مهمترین پوشش سطح زمین در پارکها، مبادین و بلوارها چمن است که یشترین آلرژی از طرف گیاهان فوق حادث می گردد و چمن نیز با توجه به وضعیت خشکسالی ها و کمبود آب و همچنین هزینه های بالای نگهداری دارد.

درپایان جلسه احکام مسئولیت فرماندهان پایگاههای ادارات توسط فرماندار و فرمانده سپاه اراک به آنها اعطاء گردید .

ارسال نظرات