هدف استکبار جهانی دور کردن جوامع اسلامی از دین و اخلاق است

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر هدف و خواسته غرب و استکبار جهانی دور کردن جوامع اسلامی از دین و اخلاق است.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۹۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم اسماعیل‌زاده، در آئین تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال اظهار داشت:در عرصه کنونی وحدت و همدلی نیاز مبرم کشور بوده که باید تمامی مسئولان و مردم برای تحقق این امر تلاش کرده و همبستگی و همزبانی را بیش از گذشته در بین خود تقویت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همدلی و همزبانی در استان اردبیل به معنای واقعی فراهم شده است، افزود: این همدلی و همزبانی ایجاد شده در استان در گرو تلاش و همکاری و مشارکت همه‌جانبه مردم و مسئولان به دست آمده که انتظار می‌رود در این زمینه شاهد تقویت هر چه بیشتر این اتحاد و همدلی در استان باشیم.

اسماعیل‌زاده با تشریح اینکه حفاظت و حراست از دین اسلام از وظایف اصلی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است، تصریح کرد: همانگونه که ارگان‌های فرهنگی در راستای هدایت معنوی، اخلاقی و مذهبی وظیفه خطیری بر عهده دارند عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز باید با اخلاق و رفتاری شایسته و با رعایت اخلاق اسلامی در راستای خدمات به مردم و نظام تلاش کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل خواسته استکبار جهانی را دور کردن جوامع اسلامی از دین و اخلاق دانست و بیان کرد: در قالب تهاجم فرهنگی و با برنامه‌های مختلف دشمنان در صدد ضربه زدن به دین اسلام و ارزش‌های والای آن هستند که در حال حاضر وظیفه تمامی فعالان حوزه فرهنگی و مسئولان خنثی‌سازی تمام این هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان در از بین بردن دین و اخلاق از جامعه اسلامی ایران است.

در این آئین امام جمعه خلخال نیز گفت: دشمنان اکنون با صرف هزینه‌های بسیار و با ترفندها و حیله‌های مختلف در صدد ورود به جامعه اسلامی و از بین بردن ارزش‌ها والای آن هستند که در این زمینه مسئولان نقش خطیری داشته و با هوشیاری و آگاهی تمامی باید در از بین بردن این هجمه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های کلان غرب برای تهاجم فرهنگی بر علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در حالی که در برخی از کشورهای اروپایی استفاده از برنامه‌های تلویزیونی در گرو پرداخت هزینه بوده اما همین کشورها با دست و پا کردن شبکه‌های مختلفی و به ویژه به زبان فارسی‌ به صورت رایگان در صدد ترویج بی‌اعتقادی، بی‌هویتی و بی‌دینی در کشورمان هستند که باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.

دراین آئین با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی به عنوان رئیس پیشین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال، حجت‌الاسلام علی ایمانی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی انتظامی خلخال معرفی شد.

ارسال نظرات