تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس

مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۰۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، این مراسم با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان،جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و همچنین جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان در سالن آمفی تئاتر حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در این مراسم عنوان کرد: هر انسان عاقلی باید عالم به زمان خود باشد، چرا که اگر غیر از این باشد دچار تحیر و سرگردانی می شود.

رستگار، با اشاره به اینکه امروز مهمترین موضوع که در مقیاس بین المللی وجود دارد بحث هسته ای است، یادرآور شد: جوانان ملت ما در رابطه با دانش هسته ای پیشرفت چشمگیری داشته اند که این پیشرفت به نوبه ی خود خواب را از چشم دشمنان انقلاب اسلامی گرفته است.

وی، افزود: این ملت، ملی است که دانش هسته ای را بدست آورده و با استقامت و خستگی ناپذیر بودنش به دشمنان ثابت کرده که نمی توان خلع سلاحش کرد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله ی حجت الاسلام والمسلمین محمد برزگرپور به عنوان مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین امید درویشی طی حکمی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس معرفی شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار