فرمانده انتظامی استان از توقيف سه محموله بزرگ گردو و مغز بادام قاچاق به ارزش 28 ميليارد ريال در محور بروجن- لردگان استان"چهارمحال وبختياری، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۱۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار"نورعلی ياری" با اعلام این خبر، گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر فعاليت گسترده يك باند بزرگ قاچاق كالا از بنادر جنوبی به مقصد استان های مركزی كشور، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اكيپی از ماموران مجرب فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختياری ادامه داد: با حضور اكيپ های گشت محسوس و نامحسوس در محور، ماموران فعاليت اين باند را كه اقدام به حمل گسترده كالای قاچاق با تريلی های كشنده و استفاده از خودروهای سواری جهت اسكورت می كردند را زير نظر گرفته و پس ازشناسايی محموله ها طی عمليات ايست و بازرسی سه دستگاه كاميون كشنده حامل بار قاچاق را توقيف كردند.

وی افزود: در بازرسی از اين كاميون ها، 66هزاركيلو گردو و مغز بادام خارجی فاقد مدارك مثبت گمركی به ارزش 28ميليارد ريال كشف شد.

اين مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگيری سه قاچاقچی و معرفی آنها به مرجع قضایی گفت: تلاش برای دستگيری ديگر قاچاقچيان و صاحبان اين كالاها ادامه دارد.

ارسال نظرات