خبرهای داغ:
مدیر ارتباطات سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان خبر داد؛
مدیر ارتباطات سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، از برگزاری سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار بیست و پنجم مرداد ماه است.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۴۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
عباس اعتماد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، از ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری، تلاش برای معرفی ارزش ها و آرمان های اسلامی، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی به عنوان اهداف این دوسالانه یاد کرد.

وی اعلام کرد: موضوعات این جشنواره در دو بخش "فعالیت­های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان" شامل فعالیت­های اجتماعی، خدمت رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت، و ... و "زندگی ایرانی اسلامی" با مضامین آیین عبادی، جشن­ها، عزاداری­ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید، بازی­های محلی و راهپیمایی اربعین کربلا، خلاصه می گردد.

مدیر ارتباطات سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در خصوص جوایز استانی این جشنواره، ابراز کرد: به هر کدام از 3 برگزیده در هر موضوع و در مجموع6 برگزیده در هر استان؛ لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می شود.

اعتماد تصریح کرد: پرداخت یک میلیون ریال به ازای هر یک از آثار راه یافته به نمایشگاه­ استانی، اهدا یک نسخه کتاب منتشره از آثار برگزیده (در صورت چاپ) به صاحبان اثر، از جمله امتیازات شرکت در این جشنواره است.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 25مرداد ماه عنوان کرده و بیان کرد: انتخاب و داوری آثار در استان ها از اول تا پانزدهم شهریورماه، صورت می گیرد و از 31شهریور ماه الی 20مهرماه؛ افتتاح نمایشگاه­ و اهدا جوایز در استانها انجام می شود.

مدیر ارتباطات سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.torfehhonar.ir، علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر؛ نسبت به ثبت نام در سایت و آپلود آثار خود اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها