خبرهای داغ:
صحرابان با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی گفت: یکی از اهداف اردوهای جهادی تربیت کادر برای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۷۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، هادی صحرابان، مسئول بسیج دانشجویی کازرون در اختتامیه اردوی جهادی روستای سیریزجان این شهرستان با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی گفت: یکی از اهداف اردوهای جهادی تربیت کادر برای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وقتی دانشجویی در این اردوها حضور می‌یابد و درد فقر و محرومیت‌ها را می‌چشد و محرومیت‌زدایی را تجربه می‌کند پس از سیر تحصیلات عالیه خود می‌تواند مسئول خدومی برای این کشور باشد.

صحرابان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: در این انتخابات باید فردی را انتخاب کنیم که علاوه بر تقوا، تعهد، تخصص، روحیه جهادی هم داشته باشد و هم در عرصه‌ها و بزنگاه‌های تاریخی کشور مانند هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها حضور فعال داشته باشد.

وی ادامه داد: نماینده انتخابی مردم باید در راه خدمت به مردم و کشور سابقه مثبت داشته باشد که اگر غیر از این باشد، احتمال دارد در وضع قوانین و مسئولیت‌های نظارتی دچار ضعف و انفعال شود و در مقابل تهدیدات دشمنان شجاعت نداشته باشد.

مسئئول بسیج دانشجویی کازرون ابراز کرد: باید شأن و اندازه نماینده مردم به اندازه فرهنگ و تمدن ما باشد و وقتی با وزرا یا مسئولان عالی کشور به رایزنی می‌پردازد نمادی از ابهت تاریخی و مذهبی و انقلابی و سیاسی حوزه انتخابیه خود باشد.

بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم سعید زارع خفری، مسئول گروه جهادی در روستای سیریزجان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این اردو گفت: آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره‌های مذهبی و اجتماعی، ویژه برنامه‌های روز شهدا در روستا شامل پیاده روی از مسجد روستا تا گلزار شهدای روستا، شب یاد و خاطره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا، مسابقات و جشنواره فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌هایی این اردو بوده است.

وی، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، پالایش سلامت اهالی روستا توسط تیم پزشکی و همچنین معاینه طیور و دام توسط تیم دامپزشکی، مسائل بهداشت و تولید مواد غذایی، آموزش هنرهای تجسمی و مشاغل خانگی، آموزش امداد و نجات و غیره را از دیگر برنامه‌های این اردو برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها