خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از وعاظ تبریز در دوره تربیت و تعالی حوزه حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز با تاکید به اینکه فراست، ذکاوت و دشمن شناسی از موکدات ائمه اطهار(ع) است، گفت: شیعه با بصیرت و دشمن شناسی خطرات زمان خود را می شناسد.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۸۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام برگی با اشاره به خطرات برهه کنونی و مقاصد دشمنان، افزود: امروز دشمن با جنگ سخت روبروی ما نیست که خطرات آن را احساس کنیم بلکه در قالب جنگ نرم بر خانه ها و کانون خانواده ها نفوذ کرده است.

وی با هشدار به خانواده ها در بصیرت داشتن نسبت به اهداف دشمن و برنامه های مختلف آن ها در قالب ماهواره و شبکه های اجتماعی، اظهار کرد: دشمن با چنین برنامه هایی درصدد تزلزل بنیان خانواده هاست تا بتواند به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام برگی ترویج تجملات، زودن حیا و غیرت از زنان و مردان، عادی سازی رفتار با افراد نامحرم، بلوغ زودرس و ... را از آثار برنامه های ماهواره ای دشمن عنوان و بیان کرد: با این رفتارهای ناخوشایند خانواده ها دیگر تحکم لازم را ندارند و دشمن به راحتی می تواند اهداف خود را در جامعه پیاده کند.

وی اصلی ترین خطر شبکه های اجتماعی را که روز به روز در حال گسترش است، فقر عاطفی خواند و ادامه داد: با وجود چنین شبکه هایی به ظاهر افراد خانواده در کنار هم هستند ولی در واقع هیچ ارتباط عاطفی باهم ندارند.

حجت الاسلام برگی با بیان اینکه حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به خودی خود مشکل خاصی ندارد، به فرهنگ سازی در این خصوص، هوشیاری، استفاده هدفمند و موثر از آن تاکید کرد.

پورخردمند، از هادیان سیاسی سپاه غدیر تبریز نیز در این دوره به مسائل اخیر منطقه و کشور و موضوع مذاکرات هسته ای پرداخت.

دوره تربیت تعالی حوزه حضرت زینب(س) در دو نوبت صبح و عصر در قالب برنامه ها و نشست های مختلف در حسینیه این حوزه برگزار شد.

ارسال نظرات