رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه:

تمام دستگاه های اجرایی باید در کنار شهرداری ها پاسخگوی مطالبات مردمی باشند

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: ساماندهی ورودی های شهر یکی از اساسی ترین مطالبات مردم است که اقدام در راستای آن، تنها بر عهده شهرداری نیست؛ کلیه دستگاه های اجرایی و مسئولان باید در راستای این مطالبات، پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۳۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پیرامون بررسی مشکلات ورودی های شهر و ساماندهی فضا برگزار شد.

سید حمید جلایی رئیس شورای شهر ابرکوه ضمن بیان اینکه نابسامانی ورودی های شهر، چالش و نگرانی های بسیاری به وجود آورده است، اظهار کرد: ساماندهی مناطق مذکور یکی از مطالبات عمومی است و برطرف کردن آن تنها مربوط به شهرداری نیست؛ کلیه دستگاه های اجرایی و مسئولان باید در راستای این مطالبات، پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که شهروندان ساماندهی ورودی های شهر را جزو اساسی ترین مطالبات خود قرار داده اند، مسئولین نیز باید ارئه طرح مناسب جهت رفع این معضلات را در رأس برنامه های خود قرار دهند.

رئیس شورای شهر ابرکوه خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری های مکرر، محوطه اطرف بنای تاریخی یخچال خشتی واقع در بلوار پاسداران که یکی از ورودی های مهم شهر می باشد، هنوز با نواقصی روبرو است که از جمله آن فقدان سرویس بهداشتی مناسب می باشد و باید در اولویت قرار گیرد.

حسین حاتمی شهردار ابرکوه در ادامه از طراحی پارک بزرگ حاشیه بلوار امام علی (ع) از سمت شیراز، اجرای المان میدان علم و صنعت، درختکاری 3 هکتاری سمت شرق ابرکوه واقع در بین باندهای رفت و برگشت، طراحی میدان 15 دی، روکش آسفالت بلوار امام رضا (ع) به عنوان طرح های در دست اقدام شهرداری ابرکوه جهت رفع مشکل ورودی ها این شهر یاد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار