طلبه جهادگر گروه جهادی منتظران ظهور گرمسار گفت: منتظر واقعی هرگز از عهد خود با امام زمانش رویگردان نمی شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۳۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، حسن غایبی به تفسیر دعای عهد در جمع گروه جهادی منتظران ظهور مستقر در چنداب پرداخت و اظهار داشت: عهد در زندگی یک منتظر واقعی باید به طور مداوم باشد، هنگامی که زندگی بر مبنای انتظار شکل گرفت، عهدی که در دل خود با خدا و امام عصر (عج) بسته ایم، دائمی و همیشگی می شود و منتظر واقعی هرگز از عهد خود با امام زمانش رویگردان نمی شود.

وی با اشاره به بیت شعری با این مضمون «رسم عاشق نیست با یک دل دو دلبر داشتن، یا ز جانان یا ز جان باید که دل برداشتن» اظهار داشت: خواندن دعای عهد در هر صبح موجب می شود، عهد خود را که با حضرت ولی عصر(عج) و خداوند بسته‏ایم فراموش نکنیم و آن را در اولویت بر همه عهد و پیمان ها قرار دهیم.

این طلبه جهادی بیان کرد: وقتی دعای عهد می خوانیم در حقیقت قدم در راهی گذاشته ایم که امام عصر(عج) خواهان و دوستدار آن است.

غایبی با اشاره به سخن حضرت علی (ع) «دعا کننده بدون عمل و تلاش، مانند تیر انداز بدون زره است»؛ عنوان کرد: یکی از شرایط استجابت دعا همراه شدن آن با عمل، تلاش و کوشش است.

وی با بیان اینکه با خواندن دعای عهد ضمن تجدید عهد با امام زمان(عج) کسب مقام و درجاتی را از خدا طلب می کنیم، افزود: از خدا می خواهیم که برای دستیابی به آرمان های جهانی یار امام زمان (عج) و یار او در زمان حکومت شویم و از آن حضرت دفاع کنیم؛ در انجام مقاصد و حوائج امام زمانمان سرعت بگیریم، اوامر آن حضرت را گوش دهیم و در رکاب آن امام غایب از نظرها به شهادت برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها