خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: مسئول اردویی وگردشگری سپاه شبستر از اعزام بیش از 600 نفر از بسیجیان اين شهرستان به اردوي راهیان نور شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۵۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، اسد درخشاني افزود: این کاروان درقالب اردوی راهیان نور بسیج محلات، حلقه های صالحین، بسیج اصناف، فرهنگیان، بازاریانو بسیج خواهران ازمناطق عملیاتی مهاباد، یادمان هاي شهید خلبان حیدری و شهید بروجردی و منطقه عملیاتی تمرچین بازدید خواهند کرد..

وي با بيان اينكه زیارت مزار شهدای کردستان مظلومیت شهدای کربلا را درذهن انسان تداعی می کند، اظهار كرد:آن شهیدان والامقام با بذل جان خود، مظلومانه دراین خطه ازخاک شهيد شده و حتی مزارشان همگمنام است .

درخشاني گمنامی را سیره و سبک زندگی مردان خدا دانست و بيان داشت: رمز بقا یاد و خاطره شهدا، تبعیت پذیری آن ها از حضرت فاطمه زهرا(س) است بنابراين مزار آن ها تا ابد درس ایثار و آزادگی به جهانیان داده و آن ها مشعل داران، پیشقراولان و جانبازان صحنه عشق و جهادند.

وي هدف از برگزاری اين اردو را آشنا كردن جوانان و نوجوانان بسيجی با فرهنگ جهاد وشهادت در راستای مبارزه با تهديدهاي نرم دشمن عنوان و تصريح كرد : برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی وتوزيع بسته های فرهنگی درطول سفر و بهره مندی از روايان نور و روحانيون ازجمله برنامه های فرهنگی ديگر در اين اردو است.
ارسال نظرات