خبرگزاري بسيج: همایش پدافند غیرعامل سپاه جلفا با حضور فرماندهان پایگاه ها و گردان های الی بیت المقدس در نمازخانه اين سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۶۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، یکی از مسئولان سپاه جلفا در حاشیه برگزاری این همایش، هدف اصلي از آن را تحقق فرامین و تاكيدهاي رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تهديدهاي احتمالی دشمن دانست.

ناصر دهقانی افزود: با توجه به تاكيدهاي رهبری مبنی بر رعایت اصول پدافند در همه زمینه ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه پیشقدم بوده، به همين علت کلاس ها و کارگاه های آموزشی پدافند غیرعامل در همه رده های مقاومت برگزار مي شود.

وي با يادآوري اهميت پدافند غيرعامل، تصريح كرد: در پدافند غیر عامل نیاز به بکارگیری جنگ افزار و تسلیحات نبوده بلکه بارعایت اصول پدافند غيرعامل مي توانيم هزینه های گزافی را به دشمن تحمیل كرده و با حفاظت از تجهیزات و تاسیسات حیاتی، حساس نظامی و غیرنظامی، حتی ميزان تلفات انسانی را کاهش دهیم.

دهقاني درپایان با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش پدافند غیرعامل به عموم مردم، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال پیدا کردن روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند که در این زمینه باید سطح هوشیاری و آگاهی عمومی جامعه بالا برده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها