دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر (عج) لرستان:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان این استان در روز اول دهه کرامت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۸۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

سرهنگ علی حسین پازدار ظهر پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران دو تکلیف ماموریت سازمانی و پاسداری از انقلاب اسلامی با همه ارزش ها و فصیلت ها را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به مناسبت دهه کرامت همزمان و هماهنگ با مجموعه ستاد بزرگداشت دهه کرامت آغاز شده است، عنوان کرد: فرماندهان، مدیران و به خصوص بخش های فرهنگی موظف به اجرای برنامه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) افتخار و مایه برکت برای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: گردهمایی بزگ بانوان در اولین روز دهه کرامت مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) در مرکز استان و شهرستان ها برگزار می شود.

سرهنگ پازدار با بیان اینکه ویژه برنامه های باشکوهی در مجموعه استان به خصوص پایگاه های بسیج همراه با ائمه جماعات و فعالین مساجد برگزار می شود، تصریح کرد: از برنامه های درون سازمانی ما بیش از ۷۰۰ نفر از دختران شاغلین در مجموعه سپاه گردهم می آیند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرچم متبرک امام رضا(ع) و خدام حرم رضوی در سراسر کشور تجربه شیرینی است، افزود: برگزار کننده این برنامه قرارگاه حضرت صاحب الامر(عج) است که پرچم متبرک و خدام رضوی وارد استان شده و در همه شهرستان ها با حضور جمعیت های زیاد حضور پیدا کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن پیشنهاد نامگذاری یکی از میادین یا خیابان های بزرگ شهر به نام امام رضا(ع)، خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاد می کنیم در ایام دهه کرامت کمک ها برای ساخت زائرسرای لرستان در مشهد مقدس جمع آوری شود.

سرهنگ پازدار با اشاره به اینکه نقش صداو سیما در ترویج سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) می تواند تعیین کننده باشد، یادآور شد: در روز جهانی مساجد نیز بسیج محلات در سراسر استان گردهمایی با حضور ائمه جمعه و جماعات خواهد داشت.
ارسال نظرات