امام جمعه مهریز:

اقتدار امروز کشور مدیون فداکاری آزادگان است/«ولایت فقیه» مهمترین ثمره تشکیل نظام اسلامی

امام جمعه مهریز گفت: اقتدار و عزت کشور و موفقیت های نظام تمامی مدیون تحمل سختی های رزمندگان سرفراز اسلام در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۱۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر در مسجد جامع ولی عصر(عج) به روز 26 مرداد ماه و ورود آزادگان قهرمان به خاک پاک میهمن اشاره و آن را روزی تاریخی و فراموش ناشدنی دانست.

وی ادامه داد: در این روز بزرگ ملت قهرمان ایران با آغوش باز و با شکوه و عظمت خاص میزبان آزادگان این آیه های صبر و مقاومت بودند.

امام جمعه مهریز در ادامه به میزبانی خوب مردم مهریز از آزادگان دلاور اشاره و تاکید کرد: اقتدار و عزتی که داریم به خاطر همان مقاومت ها و تحمل شکنجه هایی است که آزادگان در زندان های صدام تحمل کردید و به جان خریدند .

برهان گفت: اگر آزادگان در دوران دفاع مقدس با صبر و مقاومت در برابر دشمنان ایستادند قطعا این روحیه و عظمت همچنان ادامه دارد .

امام جمعه مهریز در ادامه به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره و گفت: فعالیت های انجام گرفته همگی در مقابل دیدگان مقام معظم رهبری صورت گرفته است .

برهان اظهار داشت: ما تابع مقام معظم رهبری و اوامر معظم له هستیم و لذا هر چه ایشان صلاح بدانند با جان و دل عمل می کنیم .

وی گفت: قانون اساسی ما برگرفته از شرع مقدس است و مورد تائید و تاکید حضرت امام خمینی(ره) قرار گرفته و لذا در راس نظام ما بر خلاف نظام های سیاسی دنیا ولایت فقیه حضور دارند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: وجود ولی امر مسلمین و ولایت فقیه در راس نظام خیال ما را از توطئه های دشمنان راحت می کند چون رهبری با قدرت و درایت ترفندها را رصد می کنند و ملت با هوشیاری و ولایتمداری دنباله روز نظام و ولایت هستند .

برهان گفت: در خصوص مذاکرات هسته ای ملت به آرامش نسبی رسیده و باید صبر کرد و نتایج آن را دید و ما تابع مقام معظم رهبری در این موضوع مهم هستیم.

امام جمعه مهریز گفت: روحیه استکبار ستیزی ملت ما همچنان به قوت خود باقی است و دشمنان به اهداف شوم خود می رسند .

برهان همچنین به موضوع تقوای الهی و خدمت به مردم به تفصیل بر اساس آیات و روایات اشاره کرد .

 

ارسال نظرات