فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم گفت: دشمنان امروز جوهره دینی و انقلابی ما را هدف قرار داده اند؛ اما با اتفاقاتی که در صحنه اجتماع و حضور مردم در مناسبت های مختلف انقلاب این توطئه ها ناکام می ماند.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۱۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار مهدی مهدوی نژاد در بیست و سومین یادواره 94 شهید شرکت معادن ذغالسنگ البرز شرقی در صحن شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین کشوری و شهرستانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص بیش از هزار شهید شهرستان شاهرود و شهدای شرکت البرز شرقی و یاد امام راحل با اشاره به حال هوای رزمندگان شاهرود در دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان شاهرود در قالب گردان همیشه پیروز کربلا و سیدالشهدا و امام حسین(ع) در دفاع مقدس حال و هوای خاصی داشتند و گره و مشکلات را یکی پس از دیگری حل می کردند.

وی افزود: جوهره دینی و تعبد و عصاره درونی رزمندگان شاهرودی سبب می شد بر مشکلات فائق آمده و شور و شعف در آنها موج می زد و گردان نامی کربلا با پرچم امام حسین(ع) و سینه زنی های معروف خود انسان را وجد می آورد و همین باعث می شد در مقابل شدائد بهتر ایستادگی می کردند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه این صحنه ها جزو صفحه های زیبا و درخشان از کتاب قطور جنگ در دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: مجموعه دوران دفاع مقدس یکی از کتاب های تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد و تجربه ای گران سنگ را به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به شهدای نامی شاهرودی از جمله شهید عبدالله عرب نجفی اظهار کرد: این شهدا استثنایی بودند و اگر امروز به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند؛ حتی آنها که نسبت به انقلاب ایراد دارد به وجد می آیند و اینان را به عنوان ستاره درخشان خود انتخاب و در مسیر درست آنها حرکت می کنند.

مهدوی نژاد با اشاره ای گذار به خصوصیات سردار شهید حاج عبدالله عرب نجفی عنوان کرد: سلول های بدن این مرد برای انقلاب می جوشید و بنده به وجد می آمدم و در چندین عملیات شجاعت و صلابت و ایستادگی او مرا درهم شکست و باعث می شد در برابر او کُرنش کرد.

وی افزود: او این مقام را در نماز شب های باجذبه اش به دست آورد و در مقابل رهبر و مولایش تسلیم بود و این را می توان در اعمالش و اطاعت از فرماندهانش بی چون و چرا کاملاً مشاهده کرد.

نعمت هدایت یکی از بزرگترین نعمتهای الهی است

فرمانده تیپ 12 قائم در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خداوند اینها را به عنوان حجت به ما نشان داد تصریح کرد: یکی از بزرگترین نعمت های الهی نعمت هدایت است که انبیا و اولیا آمدند تا ما را هدایت کنند و در صراط مستقیم الهی راهنمایی کنند.

وی با اشاره به معجزه انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) ادامه داد: خداوند در دوران زر و زور و تزویر بشریت امام راحل را به عنوان معجزه فرستاد تا مستضعفان جهان با دست خالی در صراط مستقیم الهی رهنمون و در برابر استکبار بایستند.

مهدوی نژاد افزود: انقلاب اسلامی ما مانند برنامه هایی است که بعداً آیندگان مرور می کنند و قطعاً باور نخواهند کرد و خواهد گفت معجزه ای بود که اتفاق افتاد و با دست خالی فردی روحانی انقلاب جهانی را برپا می کند و از شرق و غرب عالم هم ترس و واهمه ای ندارد.

امروز فریاد رسای امام راحلمان محقق شده است

وی تاکید کرد: امام با قلبی آرام و نفسی مطمئن به دیار باقی شتافت و در مدت عمر شریف خود از شرق و غرب عالم هراسی نداشت و تأکید داشت «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و این خود معجزه ای است الهی که محقق شد.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند این هشت ساله جنگ را تبیین و تشریح کند، اظهار کرد: این دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از الطاف خفیه الهی بود که خدا خواست قدرتش را به ما نشان دهد و آیات و روایات را تفسیر کند.

وی با اشاره به آیه« و نرید ان نمن الا الذین والذتضعفو فی الارض...» گفت: خدا خواست نیمی از این آیه به ما برسد و باید هوشیار باشیم و بدانیم به فرموده امام راحل(آمریکا یک طبل توخالیست و اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود) و دوست دشمن به سخنان امام اعتقاد دارند چون خود ایشان بدان اعتقاد و عمل می کرد.

عده ای می خواهند خط امام را منحرف کنند

مهدوی نژاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تحریف خط امام و مراقبت از خط امام راحل عنوان کرد: امام از سال 42 که وارد مبارزه شد ایستادگی در مقابل ظالم و دفاع از مظلوم را سرلوحه کار خود داشت و باید مراقب بود که عده ای می خواهند این خط امام را منحرف کنند.

وی با اشاره به فرازی از پیام امام راحل به حجاج بیت الله حرام در سال 67 بیان کرد: امام در این پیام آتشین سخن می گوید و تاکید دارد اگر بند بند استخوان های مرا جدا کنید و زنده زنده در شعله های آتش مرا بسوزانید هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی کنم و این ایستادگی در برابر استکبار را به ما گوشزد می کند.

فرمانده سابق تیپ 12 قائم در دوران دفاع مقدس با تأکید بر حجت بودن امام راحل بر ما گفت: امام عظیم الشان راه را به ما نشان داده و باید در این مسیر حرکت کنیم و مراقب باشیم منحرف نشویم و بدانیم شهدای ما که از این معادن برخاستند در راه خط امام و راه امام حرکت و با خون خود این راه را مُهر کرده و تثبیت کردند.

شهدا راه را به ما نشان دادند/ ضرورت حرکت در مسیر امام و شهدا با صلابت و قدرت

وی با تأکید بر حرکت در مسیر امام و شهدا با صلابت و قدرت افزود: شهدا راه را به ما نشان دادند و با خون خود آن را ثبت کردند و ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

مهدوی نژاد با اشاره به روز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه لبنان عنوان کرد: حزب الله لبنان در این جنگ فرمایشات امام راحل را تفسیر کرد و نشان می دهد انقلاب با سرعت در حال پیش روی است و به فرموده امام انقلاب ما موجودی زنده و پیچیده است که عقل بشری قاصر از درک آن است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام و نتیجه نگرفتن در 10ساله اول انقلاب و جنگ سخت افزود: آنها امروز جوهره دینی و انقلابی ما را هدف قرار داده اند و با ایجاد جمهوری اسلامی تقلبی به عنوان واقعی می خواهند آن را جایگزین کنند؛ اما به حول و قوه الهی با اتفاقاتی که در صحنه اجتماع و حضور مردم در مناسبت های مختلف انقلاب این توطئه ها ناکام می ماند.

ضرورت حفظ خط ایستادگی و مقاومت

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با تأکید بر خط ایستادگی و مقاومت گفت: شهیدان ما با ایستادگی در کربلای 4 و 5 و مرصاد به ما درس ایستادگی و مقاومت را در برابر ظالم و دفاع از مظلوم،محروم و مستضعفان را آموختند و ما باید با این برکات الهی و نعمت ها راه خود را ادامه دهیم.

کمک های نفتی آل سعود به خناسان و منافقان بر علیه اسلام

وی با اشاره به موضوع یمن اظهار کرد: مردم مظلوم و بی دفاع یمن توسط آل سعود و استکبار و رژیم صهیونیستی گرفتار آمده و 250 هزار نفر از عربستان حقوق می گیرند تا به عنوان ستون پنجم در یمن علیه انصارالله فعالیت کنند و آل سعود روزانه 10میلیون بشکه نفت صادر می کند و به خناسان و منافقین علیه اسلام ناب کمک می کند.

انصارالله با وجود تمامی توطئه ها پیروز میدان است

مهدوی نژاد افزود: انصارالله امروز خود تعجب می کند با این همه توطئه باز پیروز است و این از معجزات الهی است که پیوسته بر این مردم نازل می شود و دست خدا همیشه با مؤمنان است.

فرمانده تیپ 12قائم در دوران دفاع مقدس با اشاره به توطئه خناسان و شب پرستان و خفاشان و زراندوزان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمنان تلاش می کنند ما را در یک فضای غبارآلود قرار داده و منحرف کنند و باید مراقب و هوشیار باشیم که در پیشگاه خداوند چگونه پاسخگو خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها