مدیر برنامه ریزی بسیج سازندگی لرستان خبر داد:

حضور 3 هزار نفر از دانش آموزان استان لرستان در اردوهای طرح هجرت 3

مدیر برنامه ریزی سازمان بسیج سازندگی لرستان گفت: اردوهای طرح هجرت 3 با حضور سه هزار نفر از دانش آموزان استان لرستان در حال برگزاری هستند.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۲۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

مرتضی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، گفت: اردوهای طرح هجرت 3 استان لرستان با مشارکت سه هزار نفر از دانش آموزان این استان به منظور بهسازی و نوسازی حدود 100 مدرسه در حال برگزاری هستند.

وی با بیان اینکه دانش اموزان در این اردوها نسبت به رنگ آمیزی دیوارها، شعار نویسی و تعمییر میز و نیمکت اقدام می کنند افزود: این طرح تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

مدیر برنامه ریزی سازمان بسیج سازندگی لرستان با اشاره به اینکه 200 میلیون تومان اعتبار بابت تامین امکانات مورد نیاز برای بهسازی و نوسازی مدارس از قبیل رنگ، فرچه رنگ آمیزی و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیز میز و نیمکت و همچنین هزینه  استادکاران نقاش و نجار توسط اداره کل اموزش و پرورش استان تامین شده است گفت: سپاه استان نیز 150 میلیون تومان را برای اجرای طرح هجرت 3 اختصاص داده است.

مرتضی پور بیان کرد: 70 درصد از دانش آموزان شرکت کننده در این طرح یعنی دو هزار نفر دانش آموزان پسر و مابقی دانش آموزان دختر هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار