دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور خبر داد
دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور از اجرای برنامه‌های دهه کرامت در 75 کشور جهان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۲۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی طاهریان در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان اظهار کرد: جوانان استان لرستان همواره در حوزه اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی زبانزد و پیش‌رو هستند و در واقع ولایت‌مداری مردم لرستان و ارادت آن‌ها به معصومان زبانزد است و هیچ تردیدی در این موضوع وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) و دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

طاهریان عنوان کرد: به موازات برگزاری جلسات سوگواری که باید باشد، خوب است که دهه‌های شادی همچون دهه کرامت نیز داشته باشیم و می‌بینیم که این دهه پیوندی جدی بین فرزندان امام جعفر صادق(ع) و ما به وجود آورده است.

وی علت ماندگاری و اثرگذاری جلسات و برنامه‌های مذهبی را همراهی و همدلی مردم در این زمینه دانست و تصریح کرد: به دلیل اهمیتی که دهه کرامت دارد، عناوین روزهای این دهه را از اوایل ماه رمضان اعلام کردیم و اگر به سایت حرم حضرت معصومه(س) مراجعه شود، مجموعه کامل برای هر یک از این عناوین در دهه کرامت تعریف شده است.

این مسئول اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های مربوط به دهه کرامت علاوه بر اینکه در تمام شهرها و روستاهای ایران برگزار می‌شود، در 75 کشور جهان نیز در این ایام اجرا می‌شود
ارسال نظرات