خبرهای داغ:
حجت الاسلام عابدینی گفت: در حال حاضر آشتی کردن با آمریکا، همانند فراموش کردن نماز و حج است به همین منظور، در چنین شرایطی،تکلیف ما با امریکا" صلح" نیست.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۴۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با فرصت ندادن به ما همواره به فکر نیرنگ هستند چرا که فتنه ای به نام داعش در راستای آسب رساندن به نظام گام بر می دارد بر همین مبنا، جنگ استکبار جهانی پایانی ندارد.

وی افزود: روز گذشته انفجار کامیون بمب گذاری شده در شهرک صدر بغداد بیش از ۲۵۰ نفر کشته و زخمی برجای گذاشت که  نشان دهنده این امر بود که دشمنان در صدد تجزیه عراق  هستند.

این مسئول توضیح داد: داعش محصول آمریکا و اسرائیل است  و افرادی که علاقمند به امریکا هستند " حریت ندارند"  این امر در حالی است که، مردم از کسی که به آنان روی خوش نشان می دهد متنفرند .

عابدینی خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال گستگی در میان مردم هستند چرا که تفرقه، و اختلاف و تسلط بر حکومت از اهداف مهم آن ها است به همین دلیل باید هوشیار و مطیع رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود.

 وی در ادامه گفت: در حال حاضر آشتی کردن با آمریکا، همانند فراموش کردن نماز و حج  است به  همین منظوردر  چنین شرایطی،تکلیف ما  با امریکا" صلح" نیست.

" تفرقه افکنی" و " نفاق"  از اهداف مهم دشمنان است

امام جمعه استان قزوین با بیان اینکه بعد از شکست ۶ روزه کشورهای عربی قدرتمندی همچون مصر توسط رژیم صهیونیستی واقعه ای تلخی اتفاق افتاد بیان کرد: در چنین روزی با حمایت و پشتیبانی خداوند متعال  حزب الله لبنان توانست اسرائیل را شکست دهد.

این مسئول ادامه داد: بعد از این پیروزی جسارت مسلمانان در بیداری اسلام افزایش پیدا کرد این امر در حالی است که در حال حاضر دشمنان با توپ و تانک علیه ما اقدام نمی کنند بلکه سعی دارند با نفاق و تفرقه افکنی به کشورهای اسلامی آسیب برسانند.

به گفته حجت الاسلام عابدینی، در دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت هشتمین اختر تابناک امام  رضا(ع) باید  گرایش حفظ  حجاب و عفاف در بین دختران افزایش یابد.

 

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها