مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد انزلی در گفتگو با بسیج:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد انزلی با اشاره به سخنان اخیر رئیس قوه قضائیه در خصوص فیلمی که از یکی از متهمین قبل از رفتن به زندان منتشر شد، گفت: افرادی با هدف دلسرد کردن مردم از برقراری عدالت درصدد تخریب قوه قضائیه هستند.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۵۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰

سید سحاب خوش گفتار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به سخنان اخیر رئیس قوه قضائیه در خصوص فیلمی که از یکی از متهمین قبل از رفتن به زندان منتشر شد، اظهار کرد: افرادی با هدف دلسرد کردن مردم از برقراری عدالت درصدد تخریب قوه قضائیه هستند.

وی گفت: این افراد منافعی در این تخریب دارند که یکی از مهم ترین این منافع ناامید کردن مردم از برقراری عدالت و دلسرد کردن قوه قضائیه از اجرای دقیق قانون و تحت فشار قراردادن این قوه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد انزلی تصریح کرد: این طرز تلقی در جامعه است؛ اما قوه قضائیه باید با اقدامات رسانه ای قوی و ایجاد امید به مردم و این شائبه را از بین ببرد.

خوش گفتار با بیان اینکه رویکرد قوه قضائیه براساس عدالت است گفت: صدور احکام هم باید باتوجه به قانون و عدالت صادر شود و قوه قضائیه تمام تلاش و توان خود را در این امر مهم بکار گیرد.

وی گفت: یکی از مهم ترین گلایه های رسانه ها از قوه قضائیه بر می‌گردد به شفاف نبودن و ضعف رسانه ای این قوه مثلا در این چند سال اخیر دادگاه های متعددی درباره فساد اقتصادی یا امنیتی برگزار شده است؛ اما هیچ تصویری و یا هیچ برنامه مستندی درباره روند رسیدگی یا از حواشی، در این پرونده ها منتشر نشده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: یک وزارتخانه برای این که یک اقدام کوچک خود را به اطلاع مردم برساند میلیاردها تومان صرف تبلیغات، سریال سازی و غیره می‌کند؛ اما متاسفانه قوه قضائیه اقدامات به این حد بزرگ تنها با توضیحات سخنگو دستگاه قضا پاسخ می‌دهد.

ارسال نظرات