خبرهای داغ:
یارمحمدی گفت: پس از انجام آزمایشات مختلف بر روی این مشروبات الکلی مشخص شد مصرف این مشروبات تاثیرات سوء و مخرب بر روی کلیه، کبد و سایر اعضای بدن فرد مصرف کننده خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۶۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس  طی یک سری عملیات تحقیق و شناسایی بزرگترین باند تولید مشروبات الکلی را منهدم نمود. این باند به تولید و توزیع انواع مشروبات الکلی در استان فارس و استان های همجوار مبادرت می نمود. در عملیات سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس بیش از 200 هزار بطری مشروبات الکلی از این باند کشف و تعداد 11 نفر دستگیر شده اند.

جزئیات انهدام باند بزرگ تولید مشروبات الکلی/ 11 نفر دستگیر شده اند

سروان پاسدار جلال یارمحمدی مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه فجر فارس در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج فارس ضمن اشاره به اینکه مشروبات این باند با استفاده از الکل صنعتی، طعم دهنده های شیمیایی غیر مجاز و در شرایط کاملا غیر بهداشتی بصورت زیر زمینی  تولید می شده است، گفت: پس از انجام آزمایشات مختلف بر روی این مشروبات الکلی مشخص شد مصرف این مشروبات تاثیرات سوء و مخرب بر روی کلیه، کبد و سایر اعضای بدن فرد مصرف کننده خواهد داشت.

جزئیات انهدام باند بزرگ تولید مشروبات الکلی/ 11 نفر دستگیر شده اند

مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه فجر فارس همچنین از کشف دستگاه های صنعتی تولید مشروبات الکلی، یک قبضه کلت کمری و تعدادی سلاح های سرد از اعضای این باند خبر داد.

جزئیات انهدام باند بزرگ تولید مشروبات الکلی/ 11 نفر دستگیر شده اند

یارمحمدی افزود: نکته مهم در عملکرد این باند تولید مشروبات الکلی، مشابه سازی بِرندهای خارجی مشروبات الکلی با استفاده از دستگاه های صنعتی می باشد، لازم به ذکر است پس از تحقیقات و آزمایشات مختلف مشخص شد این باند در یک شرایط غیر بهداشتی و با استفاده از مواد شیمیایی غیر استاندارد نظیر الکل صنعتی اقدام به تولید مشروبات الکلی و توزیع آن می نمود که آسیب های جسمی و روانی جبران ناپذیری بر بدن فرد مصرف کننده باقی می گذاشت.

شرح تصویری این خبر را اینجا ببینید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها