امام جمعه موقت میبد:

دشمنان بايد شكست ملت مبارز و مقاوم ايران را در خواب ببينند/در پذيرش برجام بايد از هرگونه شتابزدگي پرهيز شود

امام جمعه موقت ميبد در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته با اشاره به مذاكرات ايران با گروه ۱+۵ و سند برجام گفت : اين برجام بايد مراحل قانوني خود را طي و نقاط قوت و ضعف آن به دقت بررسي شود .
کد خبر: ۸۵۵۴۷۸۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از میبد به نقل از میبد آدینه، حجت الاسلام محمد اعرافي با تاكيد بر اينكه در رد و يا قبول برجام نبايد شتاب زده عمل كرد چرا كه نتيجه برجام در سرنوشت مملكت ما نقش تعيين كننده اي دارد افزود : مجلس شوراي اسلامي در مقابل آزمون بسيار مهمي قرار گرفته است و بايد از هرگونه شتاب زدگي در رد يا قبول برجام پرهيز شود.

خطيب جمعه موقت ميبد خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت : دشمنان بايد شكست ملت مبارز و مقاوم ايران را در خواب ببينند چرا كه ما از اول انقلاب تا به حال پنج رئيس جمهور امريكا را پشت سرگذاشتيم كه آرزوي تسليم شدن ملت ايران را يا به گور برده اند و يا خواهند برد و به فضل خدا اوباما اين مكاره زمان هم مثل آنها نمي تواند ملت ايران را به تسليم وادارد.

امام جمعه موقت ميبد با تاكيد بر اينكه برجام نبايد موجب تفرقه در صفوف ملت و بين ملت و دولت شود گفت : انقلاب ما از فراز و نشيب هاي زيادي به سوي اهداف عاليه و بلند در حركت است و نبايد بذر ياس و نااميدي را در ميان ملت كاشت .

وي با اشاره به برخي بيانات ضد ايراني از سوي دنياي استكبار و مقامات ايراني گفت : هيچ گاه اين دشمني ها از چشم تيزبين ملت ايران پنهان نخواهد ماند .

حجت الاسلام اعرافي تصريح كرد : ما امريكا را همچنان مظهر استكبار و دشمني با خود مي دانيم و برجام را چه بپذيريم و چه رد كنيم ؛ ايران اسلامي همچنان متحد و قدرتمند با متحدان منطقه اي خود خواهد ماند و به ياري مستضعفان و مظلومان و به مبارزه بي امان با دنياي استكبار ادامه خواهد داد .

اجراي حكم عادلانه اخير از سوي دستگاه قضا ، طعم شيرين عدالت علوي در كام ملت بود

امام جمعه موقت ميبد در ادامه با اشاره به اجراي احكام حكم عادلانه قضايي بعضي از مفسدان اقتصادي گفت : اجراي حكم عادلانه اخير از سوي دستگاه قضا در خصوص مفسدان اقتصادي ، امنيتي و سياسي ، طعم شيرين عدالت علوي در كام ملت بود .

امام جمعه موقت ميبد با بيان اينكه ما حمايت قاطع خود را از دستگاه قضايي خود اعلام مي داريم گفت : مجرم در هر رنگ و لباس و در هر گروه و جناح مجرم است و بايد حكم عادلانه براي او جاري شود.

وي با اشاره به پيام مقام معظم رهبري به اجلاس قضايي گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند : اين اجلاس ها معجزه نمي كند معجزه آنجاست كه دستگاه قضا در عمل و قاطعانه احكام را اجرا و مفسدان را به جزاي اعمال خودشان برساند .

حجت الاسلام اعرافي در بخش ديگر از سخنان خود بيست و سوم مرداد سالروز پيروزي حزب الله لبنان درجنگ ۳۳ روزه در مقابل رژيم تا دندان مسلح صهيونيستي را گرامي داشت .

وي با بيان اينكه رژيم اشغالگر قدس در خرداد سال ۶۱ به لبنان هجوم برد اما در خرداد ۷۹ مجبور به خروج از لبنان شد افزود : مردم لبنان و حزب الله با حمايت هاي ايران اسلامي توانستند صهيونيست ها را مجبور به خروج از لبنان كنند .

حجت الاسلام اعرافي با اشاره به هجوم دوباره اين رژيم پليد در سال ۸۵ به لبنان گفت : حمله وسيع نظامي اسرائیل به لبنان در اين سال با مقاومت برق آسا و هوشمندانه حزب الله لبنان مواجه و شسكت مفضحانه اي از حزب الله لبنان خورد  .

خطيب جمعه با بيان اينكه اسرائیل مورد حمايت استكبار و امريكاست و از انواع سلاح هاي پيشرفته برخوردار و مجهز به سپر موشكي و گنبد آهنين است گفت : اما اين رژيم با اين همه امكانات در مقابل ايمان حزب الله و حمايت موشك هاي ايراني نتوانست مقاومت كند .

وي با بيان اينك جنگ ۳۳ روزه با هدايت و امدادهاي غيبي و الهي و با حمايت جمهوري اسلامي نماد خفت و خواري اسرائیل شد افزود : امروز به حمدالله همان فرزندان مقاومت حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل قد علم مي كنند و به قله هاي بلند و اهداف آرماني و اسلامي خواهند رسيد .

حجت الاسلام اعرافي يكم ذي الحجه ولادت موفور السرور حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها را تبريك گفت و افزود : امروز حضرت فاطمه معصومه افتخار ملت ايران و مهد علم و دانش ، تشيع و فقه جعفري ماست .

امام جمعه موقت ميبد افزود : ايران اسلامي مزين به نگيني است كه مايه فخر و مباهات است و در روايات است كه كسي حضرت فاطمه معصومه را در قم زيارت كند بهشت بر او واجب ميشود .

حجت الاسلام اعرافي با اشاره به آغاز دهه كرامت از روز يكشنبه هم گفت : دهه كرامت با ولادت حضرت فاطمه معصومه شروع و ولادت موفور السرور ثامن الحج غريب الغربا امام رضا عليه السلام مي انجام و اميدواريم همه مردم در مراسم گرامي داشت دهه كرامت شركت كنند .

خطيب جمعه موقت ميبد آغاز هفته حج را هم گرامي داشت و گفت : براي گرامي داشت اين فريضه بزرگ الهي و حج ابراهيمي با ساز و كارهايي كه انديشيده مي شود اميدواريم مراسم خوبي براي شناساندن حج و اهميت آن در جامعه برگزار شود .

وي بيست و ششم مرداد سالروز بازگشت اولين كاروان آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي را نیز گرامي داشت .

حجت الاسلام اعرافي با بيان اينكه ۶۵ نفر از اين آزادگان سرافراز از شهرستان ميبد هستند گفت : عزت و افتخار و امنيت و آسايش و برقراري حكومت اسلامي همه در سايه مقاومت و ايثار رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس و حاصل مجاهدت هاي آنها در زندانهاي دشمن بود .

خطيب جمعه موقت ميبد ياد و خاطره سيد آزادگان ايران اسلامي حجت الاسلام والمسلمين ابوترابي را هم گرامي داشت .

وي با اشاره به بيست و هشتم مرداد يادآور جنايت نگين و كودتاي امريكايي و انگليسي براي بازگرداندن رژيم پهلوي به سطلنت گفت : ملت ما فراموش نمي كنند كه دشمن با  انواع كودتا و جنايت و توطئه سعي كرد انقلاب اسلامي را به زانو در بياورد .

امام جمعه موقت ميبد با بيان اينكه چرا دشمن جرات به چنين اقداماتي پيدا كرد افزود : علت بوجود آمدن كودتاي امريكايي و انگليسي در سال ۳۲ ، اعتماد بي جای برخي از مسئولان آن زمان به دشمن و تكيه بر وعده هاي توخالي بود.

خطيب جمعه موقت ميبد خاطرنشان كرد : به حمدالله با رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب امروز اين اعتمادهاي توخالي در بين ملت و مسئولين ما به دشمن نيست و هرگز به دام دشمن نخواهيم افتاد .

ارسال نظرات