ششمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با حمل پرچم بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا ( ع ) از 20 مرداد ماه تا چهارم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۸۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، پیش از ظهر پنج شنبه 22 مرداد ماه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، ادارات و ارگانهای مرتبط استان و فرمانداری های شهرستانهای  مسیر عبور ورزشکاران این جشنواره  در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.

در این جلسه «مجید جوادیان زاده» ضمن بیان اینکه امسال ششمین دوره این جشنواره در حال برگزاری است گفت: در این جشنواره بخشی از مسیر حرکت در استان یزد قرار گرفته  و ما باید از این حرکت معنوی یک برند فرهنگی برای استان ساخته و هرساله این برنامه را با شکوه بیشتری برگزار کنیم.

وی افزود: حدود 40 نفر از ورزشکاران از رشته های مختلف از شلمچه تا مشهد را به شکل دو امدادی و پیاده روی می پیمایند که ورودشان در روزهای 28 و 29 مرداد به استان یزد می باشد و انتظار می رود با توجه به زمینه های فرهنگی و مهمان نوازی در استان به شکل مناسبی از این ورزشکاران استقبال شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در پایان تاکید کرد: ادارات و ارگانهای مرتبط و فرمانداری های شهرستان های مسیر حرکت این کاروان، تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه تر برگزارشدن مراسم استقبال انجام دهند.

 " ابوالفضل کارگر " معاون اداره ورزش و جوانان استان نیز ضمن تشریح اهداف و برنامه زمانبندی عبور ورزشکاران از استانهای کشور بویژه شهرستان های استان، انتظارات آن اداره کل را از فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بیان کرد.

وی میزبانی مناسب از زائران امام رضا ( ع ) را افتخاری برای استان دانست و ابراز امیدواری کرد همچون سالهای گذشته بهترین میزبانی را از این ورزشکاران داشته باشیم.

در پایان مصوب شد تا کلیه فرمانداریها و دستگاه های حاضر در جلسه نهایت همکاری و مساعدت را در برگزاری این حرکت معنوی معمول داشته و نسبت به اجرای انتظارات مربوطه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

همچنین در این جلسه تصمیماتی به منظور انسجام در برگزاری مراسم استقبال، پذیرایی و انجام تبلیغات محیطی اتخاذ و مقرر شد هر شهرستان جلسات هماهنگی مجزایی جهت برگزاری برنامه های مختلف این جشنواره تشکیل دهد.

ارسال نظرات