اسکان 1157 خانواده فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان نیر

مدیر آموزش و پرورش نیر گفت: از آغاز تعطیلات تابستانی 1157 خانواده فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان نیر مورد پذیرش قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۹۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از نیر، عین اله یوسفی سادات مدیر آموزش و پرورش نیر، در جریان بازدید از مراکز اقامتی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان گفت: با توجه به اینکه شهرستان نیر در معبر ورودی استان از سمت استان آذربایجان‌شرقی قرار دارد ما همه ساله خیل مسافران و گردشگران تابستانی را به این منطقه شاهد هستیم.

وی در خصوص تکریم و خدمات رسانی به فرهنگیان و میهمانانی که در تعطیلات تابستان 94 به شهرستان نیر سفر می کنند، گفت: پایگاه های ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان به منظور ارائه خدمات و تکریم از خانواده بزرگ فرهنگیان سراسر کشور، از آمادگی کامل برخوردار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر افزود: ستاد اسکان فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر در راستای تکریم و خدمات دهی به میهمانان و مسافرین فرهنگی سراسر کشور که در تعطیلات تابستان 94 در استان اردبیل شهرستان نیر، اقامت داشته اند، افتخار میزبانی 6618 نفر روز میهمان فرهنگی در قالب 1157 خانوار از اول تیرماه در مدارس شهر و اردوگاه تربیتی فرزندان حضرت امام خمینی (ره) را داشته است.

وی فزود: این ستاد هم چنین در راستای تکریم و رفاه حال میهمانان فرهنگی با تجهیز تمامی مراکز اقامتی آموزش و پرورش به تلویزیون های CD، یخچال، پتوی گلبافت و نصب سیستم های گرمایشی حرارتی استاندارد پکیچ برای سرویس های بهداشتی و استحمام میهمانان و سایر وسایل رفاهی، در خدمت فرهنگیان عزیز سراسر کشور است.

ارسال نظرات