امام جمعه مشگین شهر گفت: دشمنان اسلام درصدد برای پیاده کردن سیاست اندلسی در جامعه اسلامی هستند تا با از بین بردن جوانان از طریق فاسد کردن آنان و گسترش هوس رانی آن را در جامعه دهند.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۰۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج ازمشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر، در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامی داشت ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر به تشریح اوصاف و ویژگی ها حضرت معصومه (س) پرداخت و گفت: آن حضرت در اوج معنویت و پاکدامنی است و دختران امروز نیز می بایست حضرت معصومه را الگوی خود قرار داده و در زندگی خود از پاکدامنی آن حضرت درس عبرت بگیرند.

وی در ادامه افزود: از طرف دشمنان اسلام دختران امروز مورد هجمه قرار گرفته اند در حالی که حجاب هر فردی خصوصاً بانوان شرافت آنان است لذا این شرافت می بایست حفظ شود و دختران نیز باید در حفظ این شرافت همت کنند.

حجت الاسلام باوقار با بیان اینکه سیاست امروز، سیاست اندلسی کردن ایران است گفت: دشمنان اسلام درصدد برای پیاده کردن سیاست اندلسی در جامعه اسلامی است لذا دشمن برای رسیدن به این هدف با فاسد کردن جوانان اقدام به از بین بردن آنان کرده و هوس رانی را در جامعه گسترش می دهند تا تمدن این کشور را به مرور زمان ببرد چرا که تنها در این صورت دشمن می تواند پیش روی کند.

در بین نماز از اعضای ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان و نفرات برتر کنکور 94 تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات