دولت مواظب ورود و فعالیت خبرگزاری‌های معاند به کشور باشد

مام جمعه خلخال گفت: دولت مواظب فعالیت و ورود خبرگزاری‌های معاند به کشور باشد
کد خبر: ۸۵۵۴۸۱۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه شهرستان خلخال در خطبه‌های نماز جمعه خلخال گفت: ورود خبرگزاری‌های معاند به کشور چه معنایی دارد و دولت مواظب ورود و فعالیت این خبر گزاری‌ها باشد.

وی گفت: چطور شده است که خبرگزاری‌هایی که سالها دشمنی خود را به ملت ایران ثابت کرده اند اکنون وارد عرصه رسانه‌ای کشور شده و هر چند فعالیت محدودی دارند بایدکنترل شوند.

رشتبری گفت: دولت مواظب جریانات رسانه‌ای این رسانه‌های معاند باشد و یکی از رسانه‌های معاند همچونBBCسال‌ها دشمن نظام و ملت ایران بوده و دولت چرا چنین اجازه‌ای را هر چند محدود صادر کرده که باید مسئولین ارشد پاسخگوی این حرکت باشند.

وی افزود: در سال‌های نه چندان دور این رسانه با به راه انداختن جنگ روانی در صدد تضعیف ریشه‌های نظام بوده که باید مسئولین دولت هوشیار و با بصیرت با این موضوع برخورد نمایند .

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ولادت حضرت معصومه‌(س) گفت: این روز به حرمت عفت و پاکدامنی و معصوم بودن این بانوی اسلام به عنوان روز دختران نام گرفته که باید شان و منزلت این بانوی اسلام حفظ و بانوان خصوصیات اخلاقی این بانو را همیشه الگوی خود قرار دهند.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت مردم به تقوای الهی با تبریک سالروز پیروز ی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه گفت: رژیم اشغالگر قدس در این جنگ با داشتن امکانات کافی و به عنوان اولین و قوی ترین ارتش خاورمیانه شکست سختی را متحمل شد و نتوانست در برابر وحدت حزب الله پیروزی را تجربه کند.

رشبتری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سالروز ورود آزدگان به کشور یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و برلزوم احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و خصوصا آزادگان کشورمان تاکید کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار