مشاور فرمانده کل سپاه :

ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس با پشتوانه معنویت در برابر دنیا ایستاد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس با پشتوانه معنویت در برابر دنیا ایستاد.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۲۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار خسرو عروج در یادواره 618 شهید حوزه کمیل و پنج شهید گمنام بروجرد که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) با حضور مردم و مسئولین برگزار شد افزود: در دوران دفاع مقدس همه ملت ایران اعم از زنان و مردان، پیر و جوان وارد عرصه جنگ علیه دشمن شدند و در برابر همه دنیا ایستادند و به پیروزی دست یافتند.
وی اظهار داشت: تاثیر سخنان امام (ره)  در دوران دفاع مقدس  به قدری بود که همه نوع انسانی به ندای ملکوتی وی لبیک گفته و به میدان جهاد آمدند و به شهادت رسیدند.
وی اضافه کرد: دشمنان بعد از شکست در جنگ سخت تلاش می کنند تا از طریق جنگ نرم توطئه های خود را انجام دهند و باید در این راستا حواسمان باشد تا بتوانیم در برابر نقشه های دشمنان مقاوم باشیم.
به گفته وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حرکتی که  با رهبری امام خمینی(ره) شروع شد از پشتوانه عظیم اعتقادی و مذهبی برخوردار بود. 
سردار عروج اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس،دنیا نتوانست در برابر افکار امام خمینی(ره) بایستد و استکبار جهانی اعتراف کردند که این افکار شکست ناپذیر است.
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران پشتوانه ای ملکوتی دارد بیان کرد: شعور ملکوتی سبب شده تا انقلاب اسلامی به قدرتی برسد که توانسته تمام برنامه ها و معادلات جهانی را بر هم بزند و در جهان حرکت های عظیم اعتقادی و مذهبی ایجاد شود.
مشاور ارشد فرمانده سپاه افزود: انقلاب اسلامی ایران با فرماندهی امام غایب خود و سرپرستی و هدایت نایب امام زمان(عج) به پیش می رود و ما تمامی رزمندگان جبهه حق علیه باطل فرمانبردار فرمانده خود هستیم، چرا که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام روحیه شهادت طلبی را به عشق مولا ومقتدای خود در وجود داشتند.
سردار عروج افزود: شهدا همواره از مظلوم دفاع کرده و هیچ گاه در مقابل ظلم و ستم دشمنان ساکت نمی نشینند و به برکت خون شهدا است که انقلاب اسلامی ایران پابرجا و درعرصه های جهانی حرفی برای گفتن دارد.
مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی ایران تا مدامی که در مسیر حق و خداوند حرکت می کند هیچ قدرتی نمی تواند این انقلاب را شکست دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار