خبرهای داغ:
تشییع شهدای غواص:

مراسم تشییع پیکرپاک شهیدعبدالامیررمی دردزفول باشکوه اجراشد

صبح سه شنبه 20مردادهمزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)، مردم وفادار، آگاه، مسئولیّت‌ پذیر دزفول همچون شهرهای مختلف ایران، خطاب لطیف الهی را به درستی ‌شناختند و در تشییع این دُردانه‌های به میهن بازگشته، یکی از به یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب را رقم زدند.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۳۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازخوزستان:

دزفول که بار دیگر با حضور دُردانه ای، معطر به یاد شهدا گشت،  با حضور باشکوه مردم شهید پرور دزفول، پیکر مطهر شهید "عبدالامیر رَمی” را که پس از ۲۹ سال به میهن پاک اسلامی بازگردادنده شد، با حضوری بی نظیر تشییع و برگ زرینی دیگر از دلدادگی و بیعت خود را با امام و شهدا و انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت کردند.

شهیدانی که در لحظه‌های نیازِ این ملّتِ خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل کردند و بار دیگر اعلام کردند که عزت خود را با هیچ امتیازی معامله نخواهند کرد.

پیکر پاک شهید رَمی، از آستانه حضرت سبزقبا(ع) با حضور گسترده آحاد مردم شهید پرور پایتخت مقاومت ایران اسلامی، به طرف گلزار بهشت علی دزفول در میان عزاداری و بغض های شکسته شده تشییع و به خاک سپرده شد.

پس از تشییع و تدفین حماسه آفرین شهید رَمی در پایتخت مقاومت ایران، مراسم ترحیمی با حضور آیت الله شفیعی به یاد شهید رمی در مسجد علویه برگزار گردید.

چندی پیش پیکرهای مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس از طریق مرز شلمچه به میهن اسلامی انتقال یافت که این شهدا با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف شدند.


از این تعداد، ۱۷۵ نفر شهدای غواص بودند که اجساد مطهر آنان با دستان بسته در یک گور دسته جمعی در منطقه ابوفلوس عراق کشف شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها