آمریکا همیشه دشمن درجه یک ایران است

امام جمعه اصلاندوز گفت:آمریکا همیشه دشمن درجه یک ایران است و توافق هسته ای هیچ تأثیری بر روحیه استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۴۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز، در خطبه های نماز جمعه اصلاندوز اظهار کرد:دشمن در طول 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با هزاران دسیسه و نیرنگ بدنبال خدشه بر نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده و هر بار سعی کرده نقشه های شوم و پلید خود را اجرا کند اما در مقابل ایستادگی و آگاهی ملت ایران تمام نقشه های آنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی در واکنش به سخن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد اظهار کرد: مردم ایران ، میز و گزینه های روز میز اوباما را نابود می کنند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه آمریکا و غرب آرزوی شکست و تسلیم ملت ایران را به گور خواهند برد خاطر نشان کرد:تا اتحاد و اتفاق هست دشمن نمی تواند حتی به چند هزار کیلومتری ایران برسد.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه سیاستهای نظام جمهوری در منطقه ساری و جاری شده است افزود:آمریکا همیشه دشمن درجه یک ایران است و توافق هسته ای هیچ تأثیری بر روحیه استکبارستیزی مردم ایران اسلامی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه دست از حمایت مظلومانی همچون لبنان،فلسطين، یمن، غزه ، سوریه و عراق برنخواهد داشت، تصریح کرد: نظام ما، نظام اسلامی است و هرجا که صدای مظلوم را بشنود کوچکترین کوتاهی برای حمایت از او نمی کند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه تصویب یا عدم تصویب برجام باید بر اساس قانون اساسی انجام گیرد گفت:باید متن اصلی این توافقنامه به منظور بررسی روشن به طور کامل و دقیق ترجمه شده و نقاط قوت و ضعف متن بازگو شود.

خطیب جمعه اصلاندوز با اشاره به روز یکشنبه 25 مرداد مطابق با یکم ذی القعده سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت و روز دختر گفت: دهه کرامت از یکم ذی القعده آغاز می‌شود و به ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا ختم می‌گردد، این دهه از این جهت به دهه کرامت نامگذاری شده است تا مردم بیشتر به برکات این دو وجود مبارک و نورانی اشنا گردند.

وی از تمامی دختران ایران اسلامی خواست خلقیات و رفتارهای حضرت فاطمه زهرا(س)،حضرت زینب(س) و حضرت معصومه (س) را در زندگی خود مورد اسوه و الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین به سالروز ورود آزادگان به کشورمان تاکید کرد و گفت: دوشنبه 26 مرداد ماه سالروز بازگشت ظفرمندانه آزادگان به میهن انقلاب اسلامی است که در سال 69 به وقوع پیوست، این روز را که یکی از زیباترین و ماندگار ترین روزهای تاریخ بعد از جنگ و تاریخ انقلاب اسلامی است و به همه آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم، آزادگان سفیران مظلومیت، شرافت، استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران بودند و در دوران اسارت خود به رسالت دینی و انقلابی خود به بهترین نحو عمل کردند.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی حزب الله لبنان گفت: سالگرد پیروزی حزب الله و جبهه مقاومت در جنگ 33روزه لبنان علیه رژیم غاصب صهیونیستی را گرامی داشته چرا که این پیروزی آثار بسیاری از جمله تاثیر در شکل گیری قیام‌های منطقه‌ای، شکل گیری جبهه مقاومت جهانی علیه صهیونیست در دنیا، تقویت امید به پیروزی در بین جوانان عرب و نیز ضعف ساختار نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی داشت.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به افزایش آمار طلاق در کشور بخصوص در منطقه خاطرنشان کرد:متاسفانه شاهد طلاق در منطقه اصلاندوز هستیم که این افزایش آمار طلاق موجب نگرانی بسیاری است.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به روز تجلیل از امامزادگان از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خواستار رسیدگی به بقاع متبرکه امامزاده سید ابراهیم(ع) و سید اسماعیل(ع) روستای گل تپه اصلاندوز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار