مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت:‌ در قالب دوره آموزشی دهیاران روستاهای هدف گردشگری در سطح استان اردبیل آموزش‌های گردشگری می‌بینند.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۰۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، اکبر طوبی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی ویژه دهیاران اردبیل اظهار داشت: در قالب دوره آموزشی دهیاران روستاهای هدف گردشگری در سطح استان اردبیل آموزش‌های گردشگری می‌بینند تا بتوانند به نحو موثری در جذب گردشگران عمل کنند.

وی گفت: در اجرای طرح توانمندسازی نیروهای انسانی فعال در حوزه گردشگری و براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان این دوره آموزشی رایگان برای دهیاران روستاهای هدف گردشگری در استان با هدف رونق و توسعه گردشگری در این روستاها برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل افزود: این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت برای 68 نفر از دهیاران روستاهای هدف گردشگری استان برگزار می‌شود تا با افزایش آگاهی و اطلاعات آنها در این حوزه شاهد حضور هر چه بیشتر گردشگران و مسافران در این روستاها باشیم.

طوبی با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری روستاهای استان اردبیل و به ویژه روستاهای هدف گردشگری استان تصریح کرد: پس از پایان دوره آموزشی، گواهینامه پایان دوره نیز توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با برگزاری این دوره‌ها و توانمندسازی دهیاران که نقش مهم و اساسی در روستاها ایفا کرده و می توانند زمینه‌ساز جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران شوند، بستری را فراهم کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی دهیاران حضور هر چه بیشتر گردشگران در این روستاها فراهم آمده و شاهد رونق و توسعه هر چه بیشتر این مناطق در سطح استان باشیم.

ارسال نظرات