مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: به منظور ارتقای کیفیت و رعایت استانداردهای لازم در تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان بازرسی‌های کنترل کیفی بر این واحدها در اردبیل افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۰۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، هاشم علائی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل در بازدید از واحد تولید لبنیات در مشگین‌شهر اظهار داشت: امیدواریم با توجه به افزایش سطح تولید و ارتقای کیفیت این واحد تولیدی در مشگین‌شهر که در چندین سال متوالی به عنوان واحد نمونه استانی انتخاب شده است بتواند به عنوان واحد نمونه کیفی ملی معرفی شود.

وی افزود: برای رسیدن به واحد نمونه کیفی ملی هم اداره کل استاندارد باید حمایت‌های لازم را از واحد انجام دهد و هم واحد تولیدی نسبت به تولید استاندارد بر مبنای شناسه‌های تعیین شده حساسیت نشان داده و در دوره‌های برگزار شده حضور فعال و پررنگی داشته باشد.

علائی تصریح کرد: انتظار می‌رود این روند رشد در واحد تولیدی مشگین لبن ادامه پیدا کرده و بتواند در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی حضور پررنگ داشته و نیز امیدواریم این واحد بتواند ایجاد اشتغال و جذب تحصیلکرده‌های مشگین‌شهر در این واحد را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل در بازدید از خط تولید کارخانه رب در مشگین‌شهر نیز گفت: اهمیت به ارتقای کیفیت محصولات رمز موفقیت واحد تولیدی بوده که با گزارشی که توسط مدیر واحد و مدیر کنترل کیفی ارائه شد جای امیدواری و خوشحالی است که این واحد در مشگین‌شهر توانسته هم کیفیت کالای تولیدی خود و هم فروش خود را در خارج از استان بالا برده و هم توانسته در زمینه افزایش اشتغال نسبت به سال‌های گذشته اقدام کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با هدایت و کمک‌های کارشناسان اداره کل استاندارد و کارشناسان بخش خصوصی و آزمایشگاه‌های همکار روند توسعه ادامه پیدا یابد، تا شاهد رشد و شکوفایی تولیدات صنعتی در مشگین‌شهر باشیم.

علائی اظهار کرد: رشد و توسعه استان و نیز اشتغال فقط از طریق حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان استانی تلاش و همتی واقعی داشته و بتوانند زمینه توسعه و رونق محصولات و کالاهای استاندارد را فراهم آورند.

ارسال نظرات