فرمانده سپاه فجر فارس بیان داشت: اگر امروز «مرگ بر آمریکا» را نگوییم، فردا نیز می‌خواهند «مرگ بر اسرائیل» را نگوییم.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۱۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم اختتامیه «پنجمین جشنواره استانی مالک اشتر» که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، بابیان این‌که سپاه امام زمان (عج) باید پیش از ظهور تشکیل شود، گفت: علامه حسن‌زاده آملی می‌گویند «غروب آفتاب دومرحله‌ای است، غروب اصغر و غروب اکبر، غروب اصغر زمانی است که خورشید نیست اما نور آن وجود دارد اما غروب اکبر زمانی است که تارکی شروع می‌شود، به همین شکل، طلوع نیز دومرحله‌ای است، طلوع اصغر همان فجر صادقی است که رخ می‌دهد».

وی، طلوع اصغر  را مقدمه طلوع اکبر و دیده شدن خورشید عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی طلوع اصغر است که زمینه‌ساز طلوع اکبر یعنی ظهور حضرت حجت (عج) است، ما هم‌اکنون در بین الطلوعین به سر می‌بریم؛ نکند در بین الطلوعین دچار غفلت و بی‌بصیرتی شویم.

نماینده فرماندهی کل سپاه در جشنواره استانی مالک اشتر اضافه کرد: امام راحل به ما آدرس دادند، امام فرمود «ما در انتظار رؤیت خورشیدیم»؛ امام صرفاً سخنرانی نمی‌کند، به ما آدرس می‌دهد؛ اگر در بین الطلوعین دچار غفلت شویم، دنیا و آخرتمان را باخته‌ایم.

وی افزود: اگر بخواهیم در بین الطلوعین اهل بصیرت باشیم، باید قبله نمای ما ولایت‌فقیه باشد؛ به اطراف نگاه کنیم که چه می‌گذرد، چه اوضاعی در جریان است؛ مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «هر نهاد و دستگاهی که دچار تزلزل شود و بلرزد، ما او را به استواری محکم سپاه استوار می‌کنیم».

غیب پور عنوان کرد: حرف این شهیدان این بود که ببینند امامت امت و رهبر الهی چه می‌گوید، از اتفاقات اخیر بعضی‌ها خوش‌خوشانشان شده، در دو روز گذشته که ۱۰ شهید در شیراز تشییع شده‌اند، برخی می‌گفتند «مرگ بر آمریکا» نگویید چون اتفاقاتی افتاده، اگر این شهدا بودند حتماً دشمن‌ستیز بودند.

وی، شعار «مرگ بر آمریکا» را عنصری جدانشدنی از نظام اسلامی دانست و گفت: اگر امروز مرگ بر آمریکا را نگوییم، فردا نیز می‌خواهند «مرگ بر اسرائیل» را نگوییم؛ این چیزی است که در آن بین الطلوعین باید حواسمان باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به سخنانی از امیرالمؤمنین (ع) که فرمودند: «امتی که خوابش ببرد، با لگد دشمن بیدار می‌شود»، خاطرنشان کرد: موقعیت امروز ما موقعیت سختی است که تکرار نمی‌شود، بسیاری از بزرگان و گذشتگان آرزو داشتند تنها برای یک روز حکومت دینی تشکیل شود.

وی تصریح کرد: در این طلوع اصغر، روزی تنها ایران روشن‌شده بود اما امروز خورشید در حال بالا آمدن است، لبنان، سوریه، عراقی که روزی رخ‌به‌رخ در مقابل بچه‌های ما ایستاده بود، امروز عکس رهبری را روی سرشان می‌گذارند و پس‌ازآن، یمن؛ اگر خوابمان برد، معرکه را باخته‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها