مدیرکل منابع طبییعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت:‌ با عزم جدی و با بهره‌گیری از تمام امکانات بدون چشم پوشی و به‌صورت شبانه‌روزی برای برخورد با افراد متخلف و سودجو به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۲۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهامت هدایت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در نشست با بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار داشت: یکی از راهبردهای مهم برای رسیدن به اهداف سازمانی بکارگیری و استفاده از تجربیات و اندوخته‌های علمی و عملی مدیران، مسئولان و کارشناسان قبلی هر بخش بوده که بیشتر این افراد در حال حاضر در کسوت بازنشستگی هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به اینکه تمامی اقدامات و فعالیت‌های مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری منشا قانونی داشته و نیازمند استفاده از تجربیات بازنشستگان است، افزود: استفاده از تجربیان بازنشستگان به طور قطع در انجام موثر وظایف منابع طبیعی مثمر ثمر واقع می‌شود.

هدایت با استقبال از تشکیل کانون بازنشستگان منابع طبیعی در این اداره کل بیان کرد: باید در چارچوب قانون در اجرای پروژه‌های منابع طبیعی و نیز پروژه‌های مرتبط با این بخش از ظرفیت بازنشستگان استفاده شود که تلاش می‌کنیم این امر در سطح استان اردبیل محقق شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 17 اسفند 93 در مورد حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از دست‌درازی به جنگل‌ها و مراتع گفت: برای پاسخگویی به دغدغه‌های معظم له در این راستا با عزم جدی و با بهره‌گیری از تمام امکانات بدون چشم پوشی حافظان منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی برای برخورد با افراد متخلف و سودجو به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به مشکلات اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل از جمله کمبود منابع انسانی و منابع مالی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌ها وپیگیری‌های لازم در زمینه رفع مشکلات موجود گام برداشته و در حفاظت از منابع طبیعی استان با جدیت بیشتری وارد شویم.

ارسال نظرات