جشنواره صنایع دستی در پل معلق مشگین‌شهر برپا شد

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: در قالب برگزاری جشنواره ملی پرواز پاراگلایدرها در مشگین‌شهر جشنواره صنایع دستی نیز در محل پل معلق مشگین‌شهر برپا شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۳۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر در جریان بازدید از پرواز پاراگلایدرها در منطقه نمونه گردشگری نور سبلان اظهار داشت: جشنواره پرواز پاراگلایدرها با حضور رئیس انجمن ورزش های هوایی کشور و حضور پرشور خلبانان از استان های مختلف ایران، تا روز جمعه ادامه دارد.

وی با اشاره به ایده خلاق مدیر عامل شرکت مکان شهر ابرار در برگزاری جشنواره صنایع دستی و توزیع نقشه گردشگری مشگین شهر در این غرفه ها گفت: این نمایشگاه ها که با همکاری اداره میراث فرهنگی مشگین شهر در منطقه نمونه گردشگری نور سبلان برپا شده در معرفی آثار فرهنگی، تاریخی و گردشگری این شهرستان نقش بسزایی دارد.

امامی با اشاره به استقبال پرشور گردشگران از این جشنواره تصریح کرد: با توجه به اینکه تبلیغ گسترده ای برای این جشنواره ملی صورت نگرفته اما شاهد استقبال خوبی از سوی مسافران و خلبانان از سراسر کشور بودیم که این جشنواره در یک مراسم اختتامیه در عصر جمعه به کار خود پایان می‌دهد.

وی برگزاری جشنواره های ملی را به میزبانی مشگین شهر، یک امتیاز ویژه برای شهرستان خواند و افزود: با استفاده از این فرصت طلایی می توانیم در راستای پایان دادن به محرومیت‌های این شهرستان گام برداریم چراکه عده زیادی از خلبانان شرکت کننده در این جشنواره، از افتتاح پل معلق در این شهرستان و وجود آب‌های گرم اظهار بی اطلاعی می‌کردند که درصورت شناساندن قابلیت های خدادادی و سازه‌های فاخر گردشگری این منطقه به گوش مردم شاهد جهش بزرگی در عرصه آبادانی و بهبود معیشت مردم می شویم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: خوشبختانه در دو سال اخیر شاهد رویکردهای مثبتی در زمینه گردشگری بودیم که با ادامه این روند و جلب و جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنان سبب عمران و آبادانی، حرکت چرخ های اقتصادی و بهبود شرایط حاکم در این شهرستان می شویم.

امامی با قدردانی از تلاش های نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه حمایت از سرمایه گذاران، کارهای شایسته ای از سوی نماینده این شهرستان انجام شده که امیدواریم با ادامه این روند شاهد تشویق و تحریک بیشتر سرمایه گذاران برای توسعه و رشد سرمایه گذاری در این منطقه شویم.

ارسال نظرات