چهارمین فستیوال فوتبال زیر ۱۲ سال استان اردبیل با حضور تیم مدارس فوتبال لحظاتی پیش در ورزشگاه تختی اردبیل استارت خورد.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۵۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در آئین‌ افتتاحیه چهارمین فستیوال فوتبال زیر 12 سال در اردبیل اظهار داشت: این فستیوال با حضور تیم مدارس فوتبال و در قالب بیش از 450 بازیکن در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود و در این فستیوال بازیکنان به مدت یک روز زیرنظر مربیان و کادر فنی مجرب به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در فستیوال زیر 12 سال استان اردبیل از منتخبان شهرستانی هستند، گفت: این فوتبالیست‌های نونهال منتخب فستیوال زیر 12 سال شهرستان‌های استان هستند که با نظر مریبان و کادر فنی انتخاب شده‌اند.

نوتاش تصریح کرد: بعد از پایان این فستیوال 14 بازیکن توسط کادر فنی و مربیان انتخاب می‌شوند و به فستیوال کشوری که در شهریورماه در تهران برگزار می‌شود راه می‌یابند.

رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه برگزاری فوتبال فرصتی بسیار بزرگ برای شناسایی ظرفیت‌های فوتبال پایه استان است، افزود: در این راستا هیئت فوتبال استان با هماهنگی اداره کل ورزرش و جوانان استان نقش بسزایی در استعدادیابی فوتبال پایه داشته است.

وی بیان کرد: فوتبال اردبیل هم‌اکنون در اوج طلایی خود قرار گرفته است و با ظرفیت‌هایی که در فوتبال پایه استان وجود دارد، انتظار می‌رود در آینده شاهد توسعه و پیشرفت فوتبال در اردبیل باشیم.

ارسال نظرات