مسئول دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن ویژه بانوان در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۸۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام عزیز صابر، مسئول دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی اردبیل در گفت‌وگویی گفت: آزمون مرحله دوم دهمین دوره طرح ارزیای اعطای مدرک تخصصی به حفاظ ویژه بانوان در روز چهارشنبه، چهارم شهریورماه سال جاری با حضور ۴۲ نفر از شرکت‌کنندگان در اردبیل برگزار خواهد شد.
وی افزود: آن تعداد از حافظان قرآن که در هنگام مشاهده نتایج آزمون مرحله اول در تاریخ مقرر اقدام به اعلام آمادگی برای حضور در مرحله دوم آزمون‌ها (شفاهی) کرده‌اند در اولویت أخذ این آزمون قرار دارند و در صورت فراهم بودن شرایط لازم، از آن تعداد از قبول‌شدگان مرحله اول که به هر دلیل موفق به مشاهده نتیجه آزمون مرحله اول خود و اعلام آمادگی برای مرحله دوم نشده‌اند نیز آزمون مرحله دوم برگزار می‌شود.
صابر بیان کرد: در این مرحله داوران مجاز استانی به داوری و ارزیابی تلاوت‌های انجام شده خواهند پرداخت. همچنین، پس از برگزاری آزمون حسن حفظ، ارزیابی تلاوت حافظان در بخش‌های تجوید، وقف و ابتداء و صوت و لحن انجام خواهد شد.

ارسال نظرات