خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

تغییر رویکرد بسيج از معلم محوري به دانش آموزي محوري فرصت بروز خلاقيت ها است

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: تغییر رویکرد بسيج از معلم محوري به دانش آموزي محوري فرصت ارزشمند بروز خلاقيت و رشد و بالندگي بيش از پيش دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۹۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، مجید ناظریه در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در گرمسار اظهار داشت: شاید تا به امروز واگذار نكردن مسئولیت واحدهای بسیج مدارس به دلیل بي اعتمادي به دانش آموزان بوده است و معلم ها یا مدیران باید کارهای مربوط به بسیج را رسیدگی می کردند؛ اما در حال حاضر بنا بر این نهاده شده است که مسئولیت واحدهای پیشگام بسیج در مدارس به دانش آموزان سپرده شود تا خودشان مدیريت کارهای بسیج را برعهده بگیرند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد از معلم محوری به دانش آموز محوری افزود:اين تغيير را دانش آموزان باید قدر بدانند.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار من این تغییر را به فال نيك مي گيرم؛ چرا که دانش آموزان به نسبت معلمان عملکرد بهتری خواهند داشت و از طرفي آماده حضوري سازنده و اثرگذار در پايگاه هاي بسيج دانشجويي خواهند شد.

ناظریه با اشاره به سخنان رهبری اظهار کرد: آینده این مملکت در دستان شما دانش آموزان است؛ مهمترین هدف بسیج دانش آموزی هم تربیت شما برای انقلاب است؛‌ چرا كه سربازان حقیقی انقلاب شما هستید و انقلاب چشم انتظار شما جوانان و نوجوانان مؤمن و انقلابي است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار