خبرهای داغ:

سپهر صداقت در رادیو قزوین

رادیو قزوین در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) با ویژه برنامه ی سپهر صداقت سوگوار آن امام همام بود.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۹۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سپهر صداقت برنامه ای رادیویی ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) می باشد که این برنامه به زندگینامه امام جعفر صادق (ع) به عنوان ششمین امام شیعیان و بیانگذار مکتب تشیع همراه با ویژگیهای بارز آن امام گرانقدر پرداخت.این برنامه از بخش های متنوعی تشکیل شده است که مهمترین آنها : بیان مختصری از زندگینامه آن حضرت توسط گویندگان و صحبت با کارشناس برنامه در این خصوص، ارائه گزارش های متنوع در لابه لای برنامه و پخش مرثیه و مداحی ، اشعار شاعران هم استانی و موسیقی با کلام و بی کلام متناسب با ایام شهادت و بیان حکایات و روایات می باشد.

در این برنامه علاوه بخش های فوق، مسابقه تلفنی نیز طراحی شده است تا ضمن مشارکت مخاطبان ، پیام های تسلیت آنان نیز در بخش های مختلف برنامه پخش شود.
علاوه براین گزارش زنده و مستقیمی از تشییع شهدای گمنام در یکی از شهر های این استان به نام کوهین و نیز گزارش از شهر مقدس قم - بارگاه مطهرحضرت معصومه (ع)- نیز ارائه شد.
سپهر صداقت روز سه شنیه 20 مرداد از ساعت 9 و30 شروع و به مدت 2 ساعت به تهیه کنندگی خانم عابدینی فر و با گویندگی خانم خواجه وند و آقای بی نیاز و گزارشگری آقای بیگ بصورت زنده از شبکه استانی صدای مرکز قزوین تولید و پخش گردید.

 

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها