در شورای بسیج شهرستان شاهرود انجام شد

برگزاری انتخابات نائب رئیس دوم و بازرسین شورای بسیج شهرستان شاهرود

در جلسه شورای بسیج شهرستان شاهرود انتخابات نائب رئیس دوم و بازرسین این شورا با حضور اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۰۲۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه شورای بسیج شهرستان شاهرود که با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه و روئسای شورای اقشار و کارگروه های مجمع بسیج و فرماندهان حوزه ها و اقشار در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد انتخابات نائب رئیس دوم و بازرسین شورای بسیج شهرستان برگزار شد.

در این انتخابات با رای اعضا احمد صادقی به عنوان نائب رئیس دوم شورای بسیج شهرستان و آقایان دکتر محمد محمدی و مهدی بانی به عنوان بازرس اول و دوم شورای بسیج انتخاب شدند.

مصوب شد افراد انتخاب شده در تمام جلسات شورای بسیج شهرستان و مجمع بسیج شهرستان حاضر و تمام توان خود را برای کمک به اقشار بسیج و پیش برد مصوبات شورای همفکری اقشار بسیج استفاده کنند تا شورای همفکری به عنوان مرکز همئ اندیشی شهرستان بیشتر مورد توجه واقع شود.

امام جمعه شاهرود در این جلسه با تاکید بر توجه به معنویت در جامعه و نیاز امروز دنیا به این موضوع گفت: امروز معنویت نیاز بشر است و باید تلاش کنیم تا معنویت درست و در راه تعالی انسان به سوی مبدا و خدای متعال را در جامعه ترویج نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی تصریح کرد: توجه به فرهنگ اسلام و بسیج در جامعه راه برون رفت از مشکلات است و باید این فرهنگ را که برگرفته از ارزش های الهی و انسانی و آزموده شده در طول انقلاب اسلامی را حفظ و بسط و گسترش دهیم.

وی تاکید کرد: بسیج به عنوان بدنه فعال جامعه باید در خدمت مردم و نظام باشد و هر جا که لازم بود به کمک بیاید و بتواند به عنوان بازویی قوی برای دولت و ملت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار