خبرهای داغ:
حافظ کل قرآن:

حرکت در مسیر قرآن قدم برداشتن در راه هدایت است

فرزانه شکوهیان حافظ کل قرآن کریم گفت: قدم برداشتن در مسیر قرآن وعمل به آن راهگشا است و انسان را به سعادت ، کمال و درجات برترمی رساند.
کد خبر: ۸۵۵۵۰۳۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
فرزانه شکوهیان حافظ کل قرآن کریم درجلسه تخصصی حافظان و قاریان قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت : علاقه به حفظ و عمل به قرآن و مأنوس بودن با مفاهیم آن انگیزه اصلی من در حفظ قرآن بود.

این حافظ قرآن افزود: دنیای امروز که گمراهی و تبلیغات منفی سعی در گمراه کردن و به فساد کشیدن جوانان دارد به نظر من قرآن و عمل به آن راهگشاست و انسان را به سعادت ، کمال و درجات برترمی رساند.

شکوهیان با اشاره به تأثير شگرف وعميق قرآن بر روح و روان و اخلاق  انسان گفت: من در پرتو قرآن به موفقیت ها بسیاری رسیدم وعمل به قرآن و رفتن به سمت آن تاثیر بسزایی در زندگی شخصی و اخلاق من داشته است وموجب شده تا تصمیم گیری های بهتری داشته باشم.

وی با بیان اینکه من در زمینه مباحث قرآنی به خصوص حدیث پژوهش هایی داشتم ادامه داد : من در پرتو قرآن به موفقیت های زیادی دست یافتم و همین امر باعث شد که بیشتر در زمینه قرآن و مباحث مربوط به آن فعالیت کنم.

این حافظ قرآن عنوان کرد:  قدم برداشتن درمسیرقرآن باعث شده خدا رابیشترو بهتربشناسم ورضایت خدا در تمام کارهایم اولویت داشته باشد.

فرزانه شکوهیان تصریح کرد : به تمام جوانان توصیه می کنم تا به سمت قرآن بیایند و سعی کنند قرآن را حفظ کنند و به دستورات آن عمل کنند برخلاف تصور برخی افراد حفظ کردن قرآن نیازبه استعداد خاصی ندارد اگر پشتکار داشته باشی حتما موفق خواهی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار