با هدف ارتقاي آمادگي بصيرتي و تربيتي بسيجيان؛

اردوی رزمی فرهنگی پایگاه محمدرسول الله(ص) سمنان برگزار شد

فرمانده پایگاه محمدرسول الله سمنان گفت: اردوی رزمی فرهنگی پایگاه محمدرسول الله(ص) سمنان با هدف ارتقاي آمادگي بصيرتي و تربيتي بسيجيان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۰۴۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
عبدالله دخانیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان در خصوص اردوی فرهنگی،رزمی طلایه داران ولایت 3 بیان کرد: اردوی یک روز طلایه داران ولایت 3 ویژه بسیجیان پایگاه محمد رسول الله(ص) با حضور 60 نفر از بسیجیان در اردوگاه شهیدکلاهدوز سمنان برگزار شد.

فرمانده پایگاه محمدرسول الله سمنان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این اردو اعضای گردان عاشورا بودند که با حضور در این برنامه سطح آمادگی دفاعی خود را ارتقا دادند.

دخانيان با اشاره بر هدف این اردو بيان كرد: هدف از برگزاری این اردو رشد و ارتقاء آمادگی های معنوی، بصیرتی و تربیتی بسیجیان و همچنین ایجاد مهارت های نظامی و آمادگی کامل در شرایط سخت نظامی بود.

وی در خصوص برنامه هایی که در طول اردو برگزار شد، اظهار کرد: پیاده روی به مسافت سه کیلومتر، آموزش سلاح های جدید، پینت بال، سقوط از راپل،کلاسهای بصیرتی و سیاسی و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه های این اردو بوده است.

فرمانده پایگاه محمدرسول الله سمنان از همکاری حوزه علی ابن ابیطالب(ع) سمنان و یگان ویژه پاسداران فرماندهی انتظامی استان سمنان قدرداني كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار