اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی بیجار به شهرستان مریوان

صبح امروز 150 نفر از دانش آموزان پسر بیجار با بدرقه مسئولین جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب کشوربه مریوان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۵۵۰۶۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز با بدرقه فرمانده سپاه،مدیر آموزش و پرورش بیجار و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیجار،150 نفر از دانش آموزان پسر دبیرستان نمونه دولتی شهید رجایی،کار و دانش و شهر پیرتاج جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور به مریوان اعزام شدند.

دومین کاروان راهیان نور به مدت دو روز از مناطق عملیاتی مریوان و سنندج بازدید خواهند کرد.

محسن لطف الهی در آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور ،اظهار داشت: اردوی راهیان نور مهمترین برنامه فرهنگی در مقابله هجمه دشمنان است.

مدیر آموزش و پرورش بیجار با بیان اینکه اگر چه باب جهاد در حال حاضر در کشور بسته شده است،اما به برکت حق طلبی و ظلم ستیزی شهدا در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود در برابر استکبار ایستادگی می نمایند.

وی آشنایی دانش آموزان با سبک و سیاق زندگی شهیدان را به عنوان بهترین سبک زندگی اسلامی ایرانی یاد کرد و گفت: تفکر بسیجی بهترین سلاح امروز دانش آموزان در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان است.

لطف الهی خاطر نشان کرد: دمیدن روح تعهد دینی،اسلامی و معنوی بهترین سلاح دانش آموزان در برابر دشمنان است.

مدیر آموزش و پرورش بیجار با اشاره به اهداف برگزاری اردوی راهیان نور،اظهار داشت: ایجاد روحیه مشارکت در بین دانش آموزان،آشنایی با آموزه های دینی و آشنایی با رشادت های فرزندان ایران در زمان هشت سال جنگ نابرابر از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید،جانباز و ایثارگر نگذاشت یک وجب از خاک مقدس این کشور به دست بیگانگان بیفتد.

ارسال نظرات