سیده معصومه طباطبایی گفت : نیروهای بسیجی در بازسازی روستای سیجان کمک های شایان توجهی ارائه نمودند که بسیار قابل تقدیر و تشکر است.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۶۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سیده معصومه طباطبایی دهیار روستای سیجان در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص حضور بسیجیان در این منطقه اظهار داشت : نیروهای بسیج در این مدت  کمک های قابل توجهی به مردم روستای سیجان ارائه کرده اند.
حضور نیروهای بسیجی در بهسازی روستای سیجان قابل تقدیر است

وی افزود : بسیجیان در عرصه های بهداشتی ، درمانی و عمرانی اقداماتی همچون جمع آوری گل و لای از سطح معابر، منازل و حسینیه ، آماده سازی نهرها جهت آبیاری مزارع کشاورزی و بررسی عوامل بهداشتی و درمانی ناشی از شیوع بیماری های شایع در وقوع سیل در این روستا را انجام داده اند.

دهیار روستای سیجان گفت : وسایل مکانیکی بسیاری به جهت انجام امور عمرانی در پی بازسازی روستا توسط بسیج به این منطقه ارسال شده است.

طباطبایی در خصوص حضور دیگر دستگاه های دولتی در ارائه خدمات به اهالی روستا گفت : اقدامات بسیاری نیز توسط دستگاه های استان همچون استانداری، فرمانداری، شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر و... در جهت بهسازی و مرمت روستا صورت پذیرفته است.

وی در پایان از کمک رسانی تمامی نیروهای مردمی، مسئولین و به صورت ویژه از کمک رسانی های بدون منت بسیجیان تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها